søndag 22. august 2010

Jeg har vært i Danmark på messe.
Nå sitter jeg på båten på vei hjem og har endelig tilgang til internett. Jeg har fått tatt noen bilder på messen og her ser dere standen til Miss Etoile.
Putene har jeg allerede fått inn i butikken og nettbutikken. De er store og myke i deilig glatt velur.

Disse små stettefatene til teposen er bare helt skjønne. De kommer. Sammen med krus, latteskåler, etasjefat, stettefat til sjokolade og mye mye mer. Det er jo lenge siden jeg bestilte disse varene og har sett alt før, så måtte jeg jo besøke standen å hilse på og titte litt.


Så nå sitter vi altså her på båten. Mine to yngste døtre, min mann og meg. Vi har plass i businessclas for å muligheten til å sove litt. Det er jo seine natten og alle skal tidlig opp i morgen. Men så sitter det altså en diger mann her og humrer og ler hele tiden!! Sånn er det å være på tur og ha mennesker rundt seg hele tiden. Det skal bli godt å komme hjem.
Jeg har forresten lagt ut mer bilder på face. Mange bilder fra Chic Antique;)
Også har jeg ganske mange flere nyheter på lur, som kommer etter hvert.
Nå skal jeg titte litt rundt i blogglandia. Eller gå og slå en pute i hode på den lattermannen.

4 kommentarer:

  1. Tenker det var mye fint på messen..kom nesten just hjem fra båten selv, jeg savner det ikke, minsten på 2 år holdt meg i farta hele turen selv om det var seneste båten, hu sovnet da vi kjørte i land..typisk...Du får finne ei pute å denge han med,hehe..klems

    SvarSlett
  2. God tur, håper det blir litt søvn på dere :)

    Har enda ikke fått lagt inn besøk i butikken, men håper å få det til denne uken!

    Gleder meg til å se!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så mye fint. Gleder meg til messe førstekommende helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. hei.
    åå så mye fint den levrandøren hadde,
    hyggelig på sånne messer,
    tusen takk for hyggelig hilsen hos meg,
    ja vi hadde nok forskjellig opplevelse ang adopsjon,jeg ble adoptert til en tante og onkel,å det var mye sjalusi fra deres side,det var mer makt å eie kraft bak deres tanker enn kjærlighet til et barn..godt du hadde det bra.
    går på fb å ser nå jeg mer fra messa.
    ønsker deg en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett