fredag 9. oktober 2009

Fredagsnytt.

Denne uken har vært jobbing, jobbing og jobbing. Dagene går med til pakking av ordrer, telefoner og diverse. For å få lagt ut noen gamle skatter så må jeg ta av kveldene mine. Og jeg har fotografert og fotografert den ene tingen etter den andre. Pyntet og dillet på kommoden min.

Klokken har blitt både 02.00 og vel så det før jeghar krøpet under dynen. Jeg er ikke ferdig enda. Det er fortsatt ganske mye mer som skal ut i butikken. Men nå er det helg.
JUHUUU!!! Bloggtreff. Gleder meg veldig.
Jeg er så heldig å bli hentet i bil av noen andre bloggedamer kl 18.00. Så nå skal jeg kose meg med pynting og dilling av meg selv.

Så det er her jeg må ligge for å bli fotografert. Late som jeg er en skål eller pute. Bare hun ikke legger meg ut for salg i butikken sin nå. Det er kjempekjekt å leke i alle de tomme pappeskene. Men jeg vil helst ikke bli sendt som pakkepuspost.

Ha en deilig fredagskveld alle sammen.

30 kommentarer:

  1. Jipppeeee,da sees vi plutselig:o)Gleder meg jeg....

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av vakre ting. T.o.m. pusen matcher det hele i fargen. Du har virkelig full kontroll og alt på stell :) Lykke til i kveld!

    SvarSlett
  3. Vakre bilder, kos deg på blogg treff og ha en fin helg.
    klem fra Marilyn

    SvarSlett
  4. Merkes på bloggtrafikken at mange er på bloggtreff i kveld. :) Kos dere, så ses vi på bloggene i morgen igjen.

    Syns du har gjort det kjempefint på kommoden. Flott stemning. Og utrolig fin katt!

    SvarSlett
  5. Takk for sist !!!!!
    De var så flotte, notene og boksidene, og den gamle avisa.
    Har pakket bort hele hobbykroken min i IKEA bager, skal sette opp nye hyller og bord, spå det er litt stusselig akkuratt nå.
    Har kanskje godt av å savne det litt også ???
    Koz deg masse på bloggtreff, og ha ei super helg.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en finfin helg fyllt av glitter og stas;)

    SvarSlett
  7. ååååå, så herlig pus, jeg kjøper'n!!! ;) Knallstilig bilde, typisk katt, mener de ruler verden... :P

    SvarSlett
  8. Så koselig pus du har. Ser ut som han mener det er hans tur nå. Håper dere hadde det hyggelig på treffet i Lillestrøm

    SvarSlett
  9. Hei,Ragnhild. Takk for i går,det ble en kjempehyggelig kveld.Klem

    SvarSlett
  10. Hei, igjen Ragnhild.

    Takk for igår, veldig hyggelig å treffe deg.
    Vi sees igjen når bøkene som jeg har bestilt hos deg kommer inn :)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem fra Line

    SvarSlett
  11. Masse fint du viser her, og så tilslutt denne herlige katten da som vet akkurat hvor den skal plassere seg for og få full oppmerksomhet.
    Katter er virkelig glad i å få være med i bloggeverden ser det ut til når en drar på en bloggerunde, på disse rundene treffer en på disse i ganske mange og artige plasseringer i diverse blogger,til glede og oppmuntring for oss besøkede;O)
    God helg til deg!!!

    SvarSlett
  12. Så masse fint du viser, som alltid! Er spes. opptatt av gammel skrift, jeg da:o))
    Tvilder ikke på at det tar tid og energi å drive butikk. Det er nok mye arbeid en ikke tenker over når en ikke er inne i denslags.
    Ønsker deg en flott helg videre.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Tusen takk for kjemperask levering av knotter og ikke minst TUSEN HJERTELIG TAKK for den søte tilleggsgaven du hadde sendt med, de små innpakkede lysene var utrolig søte og helt etter min smak.
    Ønsker deg en fortsatt strålende helg!
    Klems til deg!

    SvarSlett
  14. Hei Ragnhild,

    så koselig å få hilse på deg i går kveld, bloggetreffet var helt topp :o)
    Klem fra nanni ~

    SvarSlett
  15. Hei Ragnhild,

    så koselig å få hilse på deg i går kveld, bloggetreffet var helt topp :o)
    Klem fra nanni ~

    SvarSlett
  16. Oj... der kom kommentaren to ganger, men da ble det grundig understreket, da... ;o)

    SvarSlett
  17. Ååå... slike småprinsesser kjenner jeg til, vet du... Min yngste, hun som skal ha denne kjolen (trolig) er 10 nå... i kveld har hun sovnet her på sofaen med mamsen og mammaen koser seg med det...
    Jeg var redd den kjolen ble litt for bløtkake, men jeg tror den har nok stil... liker blomtene... jepp. Vi har jo god tid, men det er så koselig å planlegge, finne kjoler... Brudekjolen henger hos ei av venninnene allerede... :o)¨
    God natt og klem fra nanni

    SvarSlett
  18. Håper det ble et vellykket treff.. ikke bare, bare når så mange ukjente skal møtes....

    herlige bilder her Ragnhild.. men misunner deg ikke jobben!!!! been there, done that!!!

    klem fra mæ

    SvarSlett
  19. God morgen Ragnhild....
    og takk for sist..det var hyggelig og få møtt deg...en skulle nesten tro en kjente alle fra før av....slik føltes det
    :)
    har bilde av deg og Hespe og bare lurte på om det er greit for deg at jeg legger det ut...?
    ha en fin søndag
    klemmer edda(elin):)

    SvarSlett
  20. Flotte bilder av masse lekkert!!! Og så herlig bilde av pus:)
    Er veldig glad for at vår katt kom hjem igjen, var jo helt sikker på at jeg aldri kom til å se den igjen...
    Det treet er tenkt å ha stående i krukke, ivertfall helt til hagen er ferdig, og det kan jo ta noen år:) Håper du får tak i, prøv hos bogrønt!
    Ha en fin søndag! Og hils mannen og dine søte små!!! Klem Anita

    SvarSlett
  21. Hei Ragnhild!
    Takk for sist! Det var sååå utrolig koselig å treffe deg live!!! I det hele hadde jeg en fantastisk kveld sammen med fantastiske damer. Håper det ikke blir lenge til neste gang!

    Ha en fin søndag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  22. Så heldig du er som har vært på bloggtreff, sikkert kjempemorsomt! Er lenge siden jeg har vært innom deg nå, har hatt så mye å gjort...og det ser jeg jo at du også har hatt, kan tenke meg det er mye jobb å drive interiørbutikk ja! Nydelige bilder på bloggen din i hvertfall! Ønsker deg en fin søndag! Siren :)

    SvarSlett
  23. Ja nå er nok blo9ggtreffet over.. skjønner dere har hatt en herlig dag sammen..

    Klem O=)

    SvarSlett
  24. Nydelige bilder, Ranghild! Og du, jeg som hadde gledet meg til å hilse på deg på fredag da... og så "fant" jeg deg ikke. Det var jo så mange der, og (for meg) umulig å få oversikten. Jeg trodde faktisk ikke du var der alikevel, intill jeg så merkelappen din i Maliva´s blogg om treffet. Så får jeg heller ha det tilgode til neste treff da.

    SvarSlett
  25. Så koselig å se deg på treffet! Synd det ble så dårlig tid til å rekke over alle jeg hadde lyst til å prate med.. Men vi får nok kanskje flere sjangser.. Håper jeg..'

    Nydelig pus du har her. Sikkert godt selskap! Hi hi, sikkert noen som hadde blitt glad ofr å få han i posten også:0)

    Klemmer

    SvarSlett
  26. Hei Ragnhild!
    Takk for sist! Det var en veldig hyggelig kveld:)
    For en utrolig flott blogg du har! Legger deg til listen min så jeg kan følge deg fremover:)

    Ha en kjempefin søndagskveld!

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  27. Så herlig puse-bilde, da! Fikk jo hilst på pusen tidligere i dag også - den er så nydelig! Og dagen i dag har vært så koselig sammen med deg på tur - loppisene ble godt mottatt her hjemme, men Handymannen skjønte ikke poenget med skoddene... Vi får vel bearbeide han litt.... Klem fra Gro!

    SvarSlett
  28. Vilka mysiga bilder! //Mia

    SvarSlett
  29. Hei og takk for sist!
    Ja det var sannelig ein vellykke kveld! Veldig koselig å hilse på deg.

    Setter veldig pris på om du sender eit lite hint om du kjem over servicet - men hugs det er tysk, PP har eit som er ganske likt.

    SvarSlett
  30. Hei, Gleder meg til å høre referat fra bloggtreffet i min lokalby:-) håper vi sees ved neste treff. klem Siv

    SvarSlett