onsdag 28. oktober 2009

KONKURRANSE


Jeg har 1års jubileum både med blogg og nettbutikk. Jeg har rundet 50.000,- besøkende på bloggen og det er på tide med en konkurranse.


Så da er det bare å vri de kloke grå og finne ut hva du tror dette er:

Hører den hjemme i militæret,

hører den hjemme på sykehuset

eller kommer den fra bensinstasjonen/bilverkstedet?

Kanskje du til og med ser hva det er?


Det blir trekning 15 november kl. 18.00, og det betyr ingen ting om du har gjettet galt eller riktig. Det viktigste er at du legger igjen en kommentar under her. Så er du med.

Vil du ha dobbel sjanse så linker du konkurransen, butikken eller bloggen min på bloggen din. Du får også et ekstra lodd om du er følger av bloggen. Du får et ekstra lodd om du er medlem på Wallas Verden facebook og som nyhetsbrev mottaker i nettbutikken. Altså har du mulighet for å trekke 6 lodd.

I kommentaren må du fortelle meg hvor mange lodd og hvilke lodd du har.


Gevinstene kommer fra Wallas Verden.
3 gevinster bestående av nydelige hvite putetrekk.

Tuddelidu og lykke til:)

76 kommentarer:

  1. Hei kjære Ragnhild! Spennende... Jeg har deg på bloggrollen, og reklamerer for butikken - selvfølgelig legger jeg ut link til konkurransen, og følger har jeg vært lenge... Så er jeg selvfølgelig også Faceboog-tilhenger og nyhetsbrevmottaker... Det skulle bli full pott, det? Og svaret??? ja, jeg tror det er noe fra militæret, jeg da... Blir gøy å høre svaret, og de putene fikk jeg veldig lyst på... hihi. Klem fra Gro!

    SvarSlett
  2. Oi dette blir jeg gjerne med på:))
    Tror det hører hjem innen medisinen jeg da..Men akkurat HVA det er..ja si det!!hehe..
    Putene var supersøte,vil ha,vil ha :D
    *klæm*

    SvarSlett
  3. WOW du jammen grunn til å feire ja!! Jeg tror det er noe til bensinstasjon!!

    Jeg trekker full pakke jeg 6 lodd, elsker jo lodd og de trekkene var jo bare helt rå nydelige!!!!

    Stor klem fra Lierdalen!!

    SvarSlett
  4. Oj så spennende! Jeg tipper på bilverksted/bensinstasjon :)

    Gratulerer med 1 års dag.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Heisann,vil gjerne være med i konkurransen;)
    Hører nok til i militæret tenker jeg..troooor jeg vet hva det er:O)
    Ha en fin kveld videre:O)

    SvarSlett
  6. hei på deg....
    gratulerer med jubileum...!
    og på bildet er en filterpatron til en værnemaske, alså militæret!!

    lykke til... klem, magny

    SvarSlett
  7. Hei på deg Ragnhild!
    Åhhh, konkurranser elsker jeg, så dette blir jeg med på. Jeg tar full pott av lodd jeg - trodde jeg lå som følger, men der bommet jeg, så legger meg selvsagt inn. Jeg har deg i bloggrollen, er medlem av Wallas verden på Facebook og mottar nyhetsbrev. I tillegg linker jeg selvsagt konkurransen, og reklamerer for butikken din - blir det full uttelling eller???

    Som svar på konkurransen så tror jeg det hører hjemme på et sykehus!

    Ha en fin kveld videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Det er nok et oljefilter - altså bensinstasjon. Riktig?

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 1 års dag og 50.000 besøkende på bloggen!!
    Jeg tror det er noe fra en bensinstasjon/bilverksted.
    Da blir det 3 lodd på meg;)

    SvarSlett
  10. Hei hei.
    Blir da 3 lodd på meg... Tror forresten det er noe fra en bensinstasjon...?!?

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Jøss, trodde du hadde holdt på veeeeeeeeeeeeeldig lenge, jeg!!

    B95.....er ikke det en drink?
    Hihi.....filter hmmmm...en oljekanne eller noe sånt...


    Klem, M

    SvarSlett
  12. Klart jeg vil være med..2 lodd på meg for jeg er følger.. Kjempe flot blogg du har...Klæm Linda

    SvarSlett
  13. Hei!
    Tipper det hører til på bensinstasjonen.
    2 lodd på meg ,da jeg mottar nyhetsbrev.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett
  14. Heisan

    Jeg tror dette har tilhørighet på en bensin stasjon jeg...
    Jeg er følger, facebook, og nyhetsbrev...blir 4 lodd det da...
    Kerstin

    SvarSlett
  15. For en fantastisk vakker premie, ååå hvor jeg skulle ønske en av de flotte putene ble mine! :) Jeg tror det hører hjemme i militæret, og nå er jeg spent for aner egntlig ikke, bare tipper! :) Gratuler med 1-års jubileum forresten, og over 50 000 besøkende, det er stort! :) Jeg linker til konkurransen din med bilde, skulle bli 2 lodd det! Ha en fin kveld! Siren :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 1 års jubileum:-) Utrolig lekre puter!! Jeg tror den hører hjemme i militæret. Jeg er følger av bloggen, nyhetsbrevmottaker og medlem på Facebook, så det skulle vel bli 4 lodd:-) Heidi

    SvarSlett
  17. Jeg har etterhvert lært meg at slike konkurranser skjelden er det jeg tror det er ved første øyekast, så dette er garantert noe som brukes på sykehus! :) Herlige premier! Gratulerer så masse, du har sannelig litt av hvert å feire om dagen :)

    SvarSlett
  18. Hei.
    Blir gjerne med på konkurranse jeg. Spennende. Måtte ha litt hjelp av mannen i huset for å knekke denne. Han påstår at det er en filterpatron til en gassmaske i militæret.. Så da krysser jeg fingrene for at det er rett ?? :-)
    Jeg er følger av bloggen din, samt at jeg linker til konkurransen.
    Klem J.

    SvarSlett
  19. Hei!
    ..-jeg ser noe med gaz.. og noe med filter - dette må da være et eller annet bilrelatert??? spennende!

    Tar 6 lodd jeg, takk for det ;)

    SvarSlett
  20. Her vil jeg gjerne være med også! Jeg tror kanskje det er noe som hører til det helsefaglige yrket jeg ;-)

    Jeg har deg på blogglisten min. Har link til nettbutikken din på bloggen. Følger deg. Linker til konkurransen din. Hvor mange lodd blir det? 3?

    Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Hmm, tror det hører hjemme i militæret jeg, ser ut som noe slags olje, kanskje våpen pusseolje... Er følger og reklamerer på sida di så da blir det vel tre lodd.
    Og den pepperkakeformen og det andre jeg besilte hos deg var så fin, tror jeg må ha den som pynt med en fint bånd på,og tusen takk for den fine lysbunten! Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  22. SÅ nu tävlar vi hos varandra...:) spännande...jag gissar på militären...ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  23. Jeg vet hva det er, jeg!
    ;)
    Det er ett tysk gassmaskefilter fra krigen.

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  24. 5 lodd på meg da, men syns jeg fortjener ett ekstra for riktig svar! ;)
    *Kniiis!*

    SvarSlett
  25. Dette må jeg være med på:-)

    Tror at det er noe som hører hjemme i det militære!!!

    Et lodd for kommentar-og et for følger:-)

    Tvi..tvi..for vinnerlykke!

    SvarSlett
  26. Den hører hjemme på sykehuset tror jeg. 2 lodd på meg :) Super blogg!

    SvarSlett
  27. Hei, den tror jeg stammer fra en bensinstasjon. Et lodd fra meg:o)God helg!Klem fra Maliva

    SvarSlett
  28. Spennende - tror det er en flaske som har innholdt filterrens.

    1 lodd til meg.
    God helg hilsen Helen

    SvarSlett
  29. Spennende konkurranse her hos deg! Lurer på hva dette kan være, men tipper på at det har tilhørt en bensinstasjon eller lign.:o)
    Har lagt meg til som følger ( fatter ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før....!!) og har linket konkurransen inn i bloggen min. Det skulle vel bli 3 lodd:o))
    Håper på en gevinst og ønsker deg en flott kveld.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  30. Drager er jo et godt medisinfirmanavn...
    Jeg tror det hører hjemme i sykehus.
    Jeg følger deg og mottar nyhetsbrevet ditt, 2 lodd altså :-)

    SvarSlett
  31. Gratulerer såmye,tror det er bilolje.....
    Håper jeg vinnner;-)
    Og at mange flere siden din finner!
    høstklem fra jeanette(jeanbrus@online.no)

    SvarSlett
  32. God kveld i stuggu. Etter ivrig diskusjon med samboeren tror jeg (vi)det er noe fra millitæret:) Takker også for koselig kommentar på bloggen min. Kos

    SvarSlett
  33. Så spennende konkurranse da, jeg tar gjerne 1 lodd :)
    Tja, tror det er noe fra militæret.

    Hilsen Anja (anja.madsen@online.no)

    SvarSlett
  34. jeg syns det ligner på en blekk til penn.
    ellers tar jeg 3 lodd :-D

    http://douzomizu.blogspot.com/

    SvarSlett
  35. Så spanande! Er det til blekk?
    Gratulerer med jubileum!
    Ha ei herleg helg:)

    SvarSlett
  36. For en fantastik nydelig blogg du har! jeg snublet over den med tilfeldighet i dag men ejg ble storm forelsket med engang!!
    Så nå har jeg både blogget om deg, og selvfølgelig lagt deg til av blogger å følge! jeg tipper det er noe til militæret jeg :) Gleder meg masse til og se hva du legger ut om juleinredning i år! gratulerer med jubileumet og god helg :)

    SvarSlett
  37. bensinstasjon/bilverksted!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen, jeg tak tre lodd, takk! :D ;)

    SvarSlett
  38. Gratulerer så mye med 1-årsjubileumet for både bloggen og nettbutikken - og ikke minst med over 50 000 besøkende! :o)

    Jeg tror det er noe til et sykehus, innen anestesi f.eks.

    Nydelige putetrekk, så jeg tar hele 6 lodd da jeg har linket til konkurransen, er følger av bloggen din, er tilhenger av Wallas Verden på Facebook og mottar nyhetsbrevet fra nettbutikken.

    Ønsker deg en riktig god helg. :o)

    SvarSlett
  39. Tar gärna en lott, tack! Tror det har någonting med bilar att göra.

    abackman66 at hotmail.com

    SvarSlett
  40. Tror det er noe til bilmotoren. Morsom konkurranse..

    3 lodd, jeg linker og følger...:))

    SvarSlett
  41. Oh wow, I'm sure I've seen little cannisters like that in my grandfather's workshop... so my guess is: the garage.

    1> follower
    2> blog link in my sidebar
    3> comment

    Thanks for the fun blog candy game :)

    SvarSlett
  42. Så spennende, jeg tror den hører til militæret. Blir 3 lodd til meg da.

    God søndag :)

    SvarSlett
  43. Jippi konkurranse! Jeg vil gjerne være med :-)

    4 lodd til meg, kommentar - følger - lenker- abb. på nyhetsbrev!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  44. glemte å skrive hva jeg tror det er!
    Synes det ligner et blekkhus, men da kan det ha hørt til alle de stedene du nevner...

    Kristine

    SvarSlett
  45. hie, jeg vil gjerne være med. Jeg tar 2 lodd - skriver her og linket konkurransen på bloggen min
    hilsen fra Aleksandra

    SvarSlett
  46. Tror det er et filter til en gassmaske. Tar 3 lodd for følger, kommentar og link på siden min. Klem Jorunn

    SvarSlett
  47. Militært... kanskje?
    1 lodd til meg :D

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 1 år! Så nydelig premie... krysse fingre... Ja hva kan d være?... Ingen aning men gjetter på noe innom militæret da!
    Ha en god uke!

    Hilsen Linn
    pettson79@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Trur nok det er noko som tilhører militeret! Følger deg eg så da vert det to lodd:)

    SvarSlett
  50. Hei. Ja dette var spennende. Jeg hadde ikke peilig på hva dette var, men ser jo svaret i mange andres komentar. Så da trenger jeg vel ikke si mere om det.
    jeg ønsker meg absolutt en vakker pute.
    Jeg følger, linker og komenterer, så da er det vel 3 lodd jeg har rett på da.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  51. Hm..det er filterpatron/filerinsats.. men aner ikke om det er fra bensinstasjon eller miitæret..
    VIl gjerne delta i trekningen med seks lodd.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  52. Oi! Dette er iflg flaska noe som beskytter mot noe... olje, kanskje? Tipper noe fra et sykehus, jeg...hvis det ikke er rustkiller da =D
    For øvrig ønsker jeg meg 6 lodd, jeg har linket til bloggen, nettbutikken din (sukk, så mye fint!) og konkurransen, jeg følger deg nå på bloggen min, er mottaker av nyhetsbrev og fan på Facebook. Ikke verst!

    SvarSlett
  53. Hmmm... Tror den hører hjemme på et bilverksted..

    Jeg linker til konkurransen,fan på facebook og følger deg på bloggen.

    Jeg har en give away inne hos meg vist du vil være med.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  54. Hei! Jeg tror det er blekk til gammeldags fyllepenn! ;-)
    Jeg er med i facebook-gruppen, er følger og har lagt inn kommentar.Altså 3 lodd! :-D

    SvarSlett
  55. Dette tror jeg kommer fra et bilverksted...
    Ellers er jeg tilhenger på facebook også, så da tar jeg to lodd;)

    SvarSlett
  56. Hei Ragnhid.
    Gratulerer med jubeleum!
    Jeg tror dette har fortid i militæret.
    Hilsen Kristine (shabby shic og fransk landstil )

    SvarSlett
  57. Det er et filter til verne/gassmaske fra krigens dager!snøhilsen:-D

    SvarSlett
  58. Hei hei... :)

    Det er et luft filter fra krigens dager... Brukt av brannmenn, dykkere etc... :) (Produsert av www.draeger.com)

    Jeg stiller med hele 6 lodd og krysser fingerene... :D

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett
  59. Hmm, noe fra sykehuset?? Aner ikke egentlig.. ;)
    Jeg ble sannelig forvirret over hvor mange lodd jeg har også, men jeg har lagt meg til på facebook, blitt følger av bloggen, bestilt nyhetsbrev og lagt link på bloggen min.
    ha en fortsatt fin dag! :)

    SvarSlett
  60. for en morsom måte å lage blogg candy på!! dette var urkult! å jeg tipper det er fra militæret..et filter til en gassmaske tror jeg faktisk..:) linker deg og legger ut bilde..

    SvarSlett
  61. Hej!
    Jag hoppas på turen.
    Mvh/Anna-Lena

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 1 år! Så nydelig puter... ... Ja hva kan d være?... Ingen aning men gjetter på noe innom medisin !

    Sissel
    Sibaard@online.no

    SvarSlett
  63. Hei. for noen nydelige putetrekk!
    Jeg vil gjerne være med å ha sjans til å vinne ett :)
    Jeg tror den saken hører hjemme i militæret og kanskje har med kjemikaler å gjøre... Eller tipper, er vel mer korrekt å si :)

    bare 3 lodd på meg: følger, linker og kommenterer :)

    Ha ei finfin uke!
    (http://mia-hobby.blogspot.com/)

    SvarSlett
  64. grattis med jubileumet=))
    magefølelsen min sier den der hører hjemme i militæret.

    SvarSlett
  65. Brukes i det militære(Tror det er filter til gassmaske ,),det er mitt forslag.
    Ett lodd vær så snill.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  66. Hei - så spennende konkurranse!

    Jeg har konferert med maken min og han mener det kan være filter til gassmaske:-)

    Jeg har lagt meg som følger til din blogg, nyhetsbrev i butikken din og lenker til konkurransen din - blir vel 5 lodd?

    God helg til deg! Kommer snart igjen!

    SvarSlett
  67. Hei så spennende, jeg vl være med.

    Gratulerer med bloggen.

    Jeg trur det er noe som hører tl det militære.

    Jeg er følger, medlem av Wallas verden på facebook, og nyhetsmottaker på nettbutikken.
    Ha en fin fin dag :-)

    SvarSlett
  68. Jeg tror det er noe fra militæret, men er jaggu ikke sikker :)

    2 lodd!

    SvarSlett
  69. Åååå for noen nydelige putetrekk :o) Har akkurat oppdaget blogger og i dag kom jeg over din. For en utrolig side, her skal jeg følge godt med :o)

    SvarSlett
  70. Glemte å si at jeg tror det er fra militæret til å ha gass brenner på. Da blir det kanskje 2 lodd da :o) Ha en strålende dag:o)

    SvarSlett
  71. Hej, vilka vackra kuddfodral du lottar ut. Grattis till 1 år m blogg och butik och till så många besökare. Jag länkar från min blogg och jag tror att den där mojängen hör hemma i en bilverkstad. Innehåller någon form av rostskyddsmedel kanske.
    HA det bra,
    kram Petra

    SvarSlett
  72. Tror denne er fra militære gitt!
    Blir 2 lodd på meg.
    Nydelige puter du gir bort:)
    Ha en flott kveld,klem:)

    SvarSlett
  73. koselig blogg du har. jeg vil gjærne være med i konkurransen din.
    tror den der har noe med militæret å gjøre jeg.
    kommenterer, linker og følger.
    klem

    SvarSlett
  74. Gratulerer med dagen :-)
    Jeg tror dette hører til sykehus og blir brukt til anestesi.
    Hilsen Sissel

    SvarSlett