fredag 21. august 2009

KONKURANSE

Heisann!
Har du sett en slik før? Jeg fant den i bunnen av en pappeske på et loppemarked. Tja,, hva er nå dette? Bare en ting med litt fin form. Ja,ja den fikk nå bli med hjem og havnet her på en hylle i stua. Der låg den noen dager sammen med andre tilfeldige ting før jeg plukket den opp, og til min store overraskelse oppdaget hva det egentlig var.

Tror du den hører hjemme i et verktøyskrin?
i et syskrin
eller på skrivebordet

Dette er altså min lille konkurranse. Skriv i kommentarfeltet hva du tror.
Løsning kommer fredag 28.08. Kommentaren din må være på plass før midnatt 27.
Det blir trukket ut en vinner av alle kommentarene.
Nb! Du trenger ikke ha blogg for å være med.
Det blir trukket ut en vinner blant alle følgerne, så du har en sjangse der også.
Også en vinner blant alle de som linker butikken min.
Link butikken på din nettside og trykk på linken minst en gang, slik at du kommer inn i butikken. Da kommer den med på listen over hvor besøkende kommer fra;) Mangen er allerede med der og det betyr så mye, så denne gevinsten blir bra.
Til slutt så er jeg overveldet over å ha fått så mange fans på facebook. Nesten 100 stk. på bare 1 mnd. wow. Det blir trukket en vinner der også. Så har du ikke lagt deg til allerede, så kan du klikke her og gjøre det nå.
Har ikke bestemt gevinstene helt enda men det blir noe fint fra butikken så klart.
Lykke til alle sammen og ha en superduper helg.

53 kommentarer:

  1. Heisan

    Så spennende konkurranse.. ville svart i syskrinet og på skrivebordet.. vet faktisk ikke hva det er...så jeg gjetter på skrivebordet..
    har blitt fans på facebook.. Linker butikken din..har også vært innom den....

    Ønsker deg en fin fredag..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. hva kan dette være...er spent på avsløringen jeg...tipper en penn...hmm eller nei.
    Verkføyskrin...for det virker mest ussansynlig:-))

    SvarSlett
  3. Hei
    Tipper i syskrinet,kanskje det er nåler inni den ?

    God helg.

    Klem Siw

    SvarSlett
  4. Hei'sann!
    Spennende konkurranse!!
    Vanskelig å se hvor stor denne tingesten din er, da, men jeg lurer på om det kan være en pennesplittholder - altså en slik man brukte i gamledager når man skrev med blekk.
    Har en i sølv hjemme og syntes festet så ganske likt ut.
    God helg!
    -Hilde

    SvarSlett
  5. Hei,,,jeg tror den hører hjemme på skrivebordet og er et håndtak til pennespitten.
    At du tar av den minste delen og så stikker du pennesplitten i et spor i den lengste delen....
    Anne

    SvarSlett
  6. Ikke sikker, men tror den hører til i syskrinet?
    Ang boken, det går helt fint om jeg ikke får den i første omgang. Jeg kan bare vente til neste opplag i oktober. Det er jo gøy for de at boken selger så bra.
    Linker til butikken, og bloggen også.
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  7. Jeg tror den hører hjemme på et skrivebord! (?) hihihi... Har ikke peiling jeg....

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  8. ... gøyalt med slike funn!!
    tipper den høre hjemme i syskrinet,- og at de er en sprettekniv...

    god helg!!

    magny

    SvarSlett
  9. må tilbake til degen dag og kjøpe boka,- spennende...

    SvarSlett
  10. Tror kanskje det er en holder til feks. heklenåler, a du kan ta den ifra hverandrog ha nålene oppi??? Moro å høre fasiten hvertfall.
    Ha en fin helg, linker selvfølgelig!

    SvarSlett
  11. Hmmmm....tipper på syskrinet, men har ikke peiling;)
    Linker nettbutikken;)
    God helg fra Maja

    SvarSlett
  12. Hei ! Jeg tenker også at det er en pennesplitt holder.....Ha en fin helg ! Klem Simmas Hus

    SvarSlett
  13. Heisan du. Jeg hakke peiling, men jeg tipper på skrivebordet ;)
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  14. Aner ikke, den der kunne vært hva som helst for alt jeg vet, men skal jeg gjette, så tar jeg skrivebordet... Hehe. Morsomt med konkurranser!

    Ha en flott helg! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  15. Hei!
    Takk for hyggelig i bloggen min. =)
    Jeg tipper den tilhører på skrivebordet. Men er ikke sikker....
    God helg.


    Klemmer.

    SvarSlett
  16. Hei Ragnhild.Har ikke peiling,men gjetter på skrivebordet. Tusen takk for lavendelposen som fulgte mmed boken.Er så glad jeg fikk kjøpt den før du var utsolgt.Tenk at første opplag er utsolgt allerede.God helg.

    SvarSlett
  17. Tror dette er en penneholder, at det kan være en pennesplitt på enden. Ligner en jeg har sett før. Men, helt sikker er jeg ikke.

    Takk for kompliment! Det må jeg si. :) :)

    SvarSlett
  18. Det første som slo meg er at dette må være en penn. Tipper at du kan ta av ytterste leddet, snu det og putte tuppen inn i skaftet og feste pennesplitten i hullet vi nå ikke ser (fryktelig klar og grei forklaring ;-) Spennende med konkurranse, og gøy å få se hva riktig svar er! Klems

    SvarSlett
  19. Hei!

    Tror den hører til¨på skrivebordet, hvorfor????

    MVH
    Eva

    SvarSlett
  20. Ååå så fin header du har fått deg, helt nydelig! :) Spennende med konkurranse...jeg tror den hører hjemme på skrivebordet, kanskje ei blekkpenn i en eller annen varian...nei, jeg aner ikke, men satser på skrivebordet! :)

    SvarSlett
  21. Tenkte på pennesplittholder med en gang jeg så bildet! Så skrivebordet!

    SvarSlett
  22. Så spennende, jeg tror den hører til i syskrinet. Vet ikke helt hva det er, men magefølelsen sier syskrin.... Jeg linker til nettbutikken din!

    SvarSlett
  23. Kan det være en strikkepinneholder, tro? En tar av den øverste delen som er et skalg "lokk".

    Hmm...spennende konkurranse, gleder meg til å høre hva det EGENTLIG er!

    SvarSlett
  24. Nei det er jammen ikke så godt å vite hva dette er. Så her må en bare tippe. Tipper at det er et skriveredskap. Men hvordan og til hva det skal brukes har jeg ingen peiling på.
    Blir spennende å se hva det er.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  25. Så artig og spennende konkuranse! Det første som slo meg erat den hører hjemme i et syskrin....men neimen om jeg vet hva det er eller hvorfor:o)
    Linker deg opp i bloggen og kaster meg med i konkuransen!
    Du har bare sååååå mye inspirerende og spennende her hos deg! Hvor tar du alle ideene fra???
    Ha en flott søndag!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  26. Hei..artig konkurranse.Den tror jeg tilhører skivebordet..da den ligner på en gammel blekkpenn,men hvor blekkhodet er bordet.Ellerer jeg helt på jordet?Krysser ihvertfall fingrene for trekningen.KOmmer innom deg på tirsd.istede jeg da...sms`r nærmere.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  27. Tipper den hører til syskrinet. Kanskje til strikkepinner.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett
  28. Hei, hei:-))
    Jeg har heller ikke peiling på hva dette er, men en kjempemorsom konkurranse synes jeg det er....
    Og derfor tipper jeg at den hører til på skrivebordet.
    Har også linket til nettbutikken din.
    Helga er snart over dessverre, men jeg ønsker deg ei fin uke:-)))

    Klem fra Randi

    SvarSlett
  29. Jeg tipper syskrinet:)
    Men aner egentlig ikke..hihi
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  30. Hei hei!
    Jeg tror det er en spole av ett eller annet slag....selv om den ligner veldig på en tørkerullholder som vi hadde på 70 tallet....
    Jeg følger deg allerede, og har link til butikken din på siden min allerede..
    Jeg er ikke på Facebook, så kan ikke joine deg der! Synes det er helt fantastisk at du har fått så mange fans!
    Det er sikkert kjekt for de uten blogg å kunne linke til deg på den måten. Ha en fin søndagskveld, klem,M

    SvarSlett
  31. Hei
    Eg tipper den hører hjemme i syskrinet.
    Ha en flott uke :-)

    janne.stokke@haugnett.no

    SvarSlett
  32. Hva i all verden kan dette være ???
    Tipper den hører til på skrivebordet jeg også, som flere av de andre.
    Ha ei flott uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  33. Tja... mange uvitende her og jeg er ikke noe bedre... Aner ikke... trodde det var et futural til en penn eller tempraturmåler... No idea. Ønsker deg en god start på uka.

    SvarSlett
  34. Tja... mange uvitende her og jeg er ikke noe bedre... Aner ikke... trodde det var et futural til en penn eller tempraturmåler... No idea. Ønsker deg en god start på uka.

    SvarSlett
  35. Hei igjen.

    Kom over en konkurranse om Hva er dette? i bloggen din. Jeg tror tingen hører hjemme i syskrinet ditt, kan hende det er en beholder for oppbevaring av strikkepinner eller heklenåler? Tror det.

    Kan du flytte over svaret mitt til den kommentarboksen du snakket om, så jeg blir registrert med i konkurransen? På forhånd takk.

    Stor hilsen

    Tove

    SvarSlett
  36. Hei på deg!

    Moro med konkurranse. Jeg tipper at det er en penn jeg :)

    Er boken Romantikka Hem&Inspirasjon i Vitt allerede utsolgt? Skulle veldig gjerne hatt den boken.

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  37. Artig konk., Ragnhild! jeg går for skrivebordet og enten pennesplittholder eller pregepenn! Er følger fra før, og så skal jeg linke butikken din - selvfølgelig! Klem fra Gro
    Ps! må få betillt den boken jeg også...

    SvarSlett
  38. Skrivebordet, venter spent på hva som er riktig:-)

    SvarSlett
  39. Så morsom konkurranse da ! Jeg ville tippet syskrinet og at den er til f.eks heklenåler eller synåler. Eller kanskje det er til nuppereller ? Spent på avsløringen :-)

    Ha en fortsatt fin uke :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  40. hei:)
    jeg tipper syskrin.....
    linker butikken din til siden min...
    så deg ikke på interiørmessen:)
    har fått tilbud om jobb i en kafe/butikk/galleri som skal ligge i oscarsgt...som forhåpentligvis åpner til jul....og får være med og ta ut varer og hele prossessen...så det er bare kjempegøy:)
    Ha en fin dag
    klem edda

    SvarSlett
  41. Hei Ragnhild:-)
    Hmm, tror syskrinet, men bare gjetter bare vilt!!
    Legger meg som følger så da blir det to lodd på meg:-)
    Ha en kjempefin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  42. Først tenker jeg syskrinet... men kanskje det er skrivebordet?! Hmm... nei, jeg sier SYSKRINET!!! Hva nå enn det er... ;)

    Artig konkurranse!

    SvarSlett
  43. Hei!
    Jeg tenker...at det er et slags håndtakk til blekk penn. Den er liksom så slitt der hvor man har fingene. altså gripetaket.
    hm..vi får se om det var riktig ?
    Lev vel!
    Mvh Siv Kile

    SvarSlett
  44. Hei Igjen;-)
    Man skal tre blekk spissen på den tuppen!
    Tror jeg:-)
    Mvh Siv Kile

    SvarSlett
  45. Hmmm. Trur den høyrer heime på skrivebordet:)
    Klem frå Anne!

    SvarSlett
  46. Eg synes det ser ut om det er ei skrivereiskap, eit gamalt eit, til å setje pennesplitt på.

    Eg er ganske sikker på at det ikkje er noko som høyrer til syskrinet iallefall:)

    ANita

    SvarSlett
  47. Klart jeg vil være med her, men jeg har desverre ikke peiling. jeg tipper det hører hjemme på skrivebordet:)
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  48. Bedre sent enn aldri;o) Måtte bare bestille noe hos deg først;o) Kommer til å lage en roll med nettbutikker, og der skal jeg jammen linke til deg, for du hadde mye fint;o)
    Takk for koselig kommentar, alltid gøy med nye blogger;o)
    Siden jeg syr, så burde jeg gjettet i syskrinet, men ærlig talt så tror jeg det er en gammel pennesplittholder;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  49. Rekker jeg bli med..? Tror det hører til på skrivebordet jeg også. Det skulle ikke være en signet? For å lage avtrykk i segl på konvolutter..?

    ~Camilla~
    Nordisk Landliv

    SvarSlett
  50. Håper jeg rekker å bli med. Klokka på pc-en viser i alle fall "bare" 23.53 ;) Ser ut som et slags strikkeverktøy, noe til å ha tråd på eller kanskje til å modellere leire/cernit og liknende med? Festlig konkurranse, håper noen finner rett svar. Jeg har linket til deg med bilde på bloggen min, også i et innlegg, da jeg har bestilt bok fra deg for litt siden :)

    Varm høstklem på en kald kveld, fra Stine

    SvarSlett
  51. Håper jeg også kan bli med!

    Jeg tror den skal være i syskrinet, et slags redskap som man
    bruker til å sprette opp sømmer og lignende

    Hilsen en med nylaget blogg

    Linda

    SvarSlett