onsdag 18. august 2010

God morning alle sammen!
Jeg er tidlig oppe og hadde store planer om å besøke Nomi Import før åpningstid i butikken i dag. Men så viser det seg at min datter ikke begynner på skolen før kl 15.00 i dag (første skoledag i dag;) og kan være med i butikken på føremiddagen. Så kan jeg slappe litt av og besøke Nomi litt seinere.
Jeg viser et par bilder ifra Affari. Bord av resirkulert tre. Kraftig bordplate og dreide ben. Syns det er flott jeg. Lysestakene i hvitpatinert jern er også veldig fine. De har jeg hatt inne før og har to stk. igjen av den i midten nå. Har ikke bestilt noe fra Affari enda. Men til helgen er det messe og da spørs det om jeg ikke finner noe der også. Regner med det. Messen er forøvrig i Herning i Danmark. Jeg drar på Torsdag med fly... og ja, faktisk i morra det ja. Hihi. Tiden løper ifra meg.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Må dere alle ha en fantastisk dag. Jeg skal prøve å gjøre det beste utav en veldig regnfull en;)

7 kommentarer:

  1. har kikket litt på bildene fra butikken. Ser veldig fristende ut :)
    Lykke til med handleslivet!

    Britt

    SvarSlett
  2. Nydelig bord ja :)

    Så spennende å gå på messe :))
    Lykke til. Blir gøy å se hva du kommer hjem med..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. hei,
    vakkert bord,å må du kose deg på messe i danmark,så spennende,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Sukk...bordet var heeelt bedårende vakkert! Ønsker deg god tur til Danmark, så heldig du er som får dra på messe, kos deg! Klem :)

    SvarSlett
  5. Affari har mycket fint, är en av mina största leverantörer när det gäller nya varor, ha en fin dag, kram

    SvarSlett
  6. Nydelig bord... og flotte lyse staker...

    så spennende med messe da.. kos deg masse ...

    klemmer =)

    SvarSlett
  7. Kjempefine saker og et nydelig bord!!
    God tur til Danmark og kos deg på messe :o)

    SvarSlett