onsdag 25. august 2010

Nyheter i butikken.

Jeg har fått inn nye kommoder i butikken. Så da tenkte jeg å vise dere de. Den første her er bare så vakker. Den er fra Nomi Import, Country Corner og fra serien Trianon. Jeg syns det er fint med de lyse krem og gulenede fargene sammen med det hvite og grå. Det gir litt varme i miljøet. Også er det så mye vakkert i de fargene. Blonder, gamle bøker, noteark og hamp.
Disse korsene er veldig flotte. De er støpt i lavasand, er tunge og ordentlige. Ikke noe latesom av plast.

Også fugleburet da. Så vakkert med grønt i.

Over her er en annen kommode fra Nomi Import. Den er fra Harmoni - serien. Også veldig fin. Syns den er kjempesøt med den fine profilerte listen nederst.

Til slutt kommer en gammel skatt. Den er blitt malt hvit og har fine gamle skuffebeslag. Veldig koslig er den. Alle disse kjører vi hjem til deg om du bor i Asker - Oslo og omeng.

Det har vært en herlig butikkdag i dag. Endelig en dag med sol. Men jeg merker at det er litt høst i luften. I går frøys jeg på jobb. Har jo dørene oppe så klart og det kom litt vinn inn og varslet høst. I dag hadde jeg utstyrt meg med strikket ulljakke og var god og varm hele dagen. Hellemandus, hva skal jeg gjøre om jeg blir syk. Det kan jeg jo bare ikke.
Nå skulle jeg bestilt litt varer, lagt ut nye varer på Finn, lagt ut nye varer i nettbutikken, føler bare jeg fjerner varer der for tiden. Men mye nytt kommer. Mange skilt og wallstickers er bestilt. Vakkre ord i grått og koksgrått i tillegg til sort. Nye tekster og gamle favoritter. Også kommer alle de skjønne baderoms og velvære artiklene fra Matilde M. Det var bare å stikke nesa borti alt som dufter der, så var jeg solgt. Duftmedaljonger, duftende relieff til vegg, refiler, romspray, såper og duftlys + porselen til tannkosten og sånn;)
Og enda flere nyheter har jeg på lur, så følg med.

3 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild
    Nydelig kommode – denne likte jeg veldig godt!!! Lurte på om hva prisen på den gamle Remington skrivemaskinen du har og den høye glasskuppelen med kart i? – Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. hei.
    å så nydelige disse kommodene er,
    mye fint du får inn nå.
    ja kle deg godt,du må ikke bli syk,
    her er det heldigvis sol i dag ,å varme,
    så jeg nyter dagen.
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. så myefint... så kjekt at du har skaffet deg lokaler til butikken, skulle gjerne tat en tur innom..
    klem,magny

    SvarSlett