fredag 9. april 2010

Bloggen bloggedamer 40+ pusser opp. Og i den forbindelse er der en konkurranse. Bloggen trenger ny headder og vil veldig gjerne at du sender inn et forslag. Som takk for det er du med i trekningen av gavekort på 300,- Annoserer du konkurransen er du med i trekning på gavekort kr. 100,-
Klikk dere inn og hiv dere med. Jeg vet det er mange som er flinke på dette med header. Det er jo så mange fine headere rundt om her i blogglandia.
¤¤¤¤¤¤¤
Nå er det endelig helg. Juhuu! Jeg har vært på skattejakt i dag. Juhuu! Nå må jeg ut og tømme bilen. Den skal jo på loppemarked i morra. Juhuu! Gleder meg veldig til årest første loppis:)
Ha en fortreffelig helg alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Spennende! Jeg skal legge hodet i bløt - kanskje jeg klarer å komme opp med et forslag :-)

    SvarSlett
  2. ja dette må en jo være med på:)
    ha en flott dag på skattejakt...
    eddaKlemmer

    SvarSlett