mandag 12. april 2010

Sol inne sol ute, sol i hjertet sol i sinnet:)

Det er vår og det er sol. Solen varmer så deilig og snøen smelter i raserfart. For bare et par dager siden var det snø over lyngen i hagen, men tenk i dag sto der blåveis og blomstret.

Vårens første loppemarked er også unnagjort. Ikke det at jeg fant så utrolig mye der. Bare litt. Men jeg ble superglad da damen som sto og tittet på bollene bare satte de ifra seg:O) Det var 4 fra et sett med nummer 1 på den største, også 3 og 5 og faktisk 9 på den minste. Så nå er det bare å jakte på de som mangler.
Den gamle fine duken var det snille Ann Kristin som kjøpte til meg på et loppemarked jeg ikke besøkte. Det er lurt ser dere. Istedenfor å gå to venninner på samme loppis så gå heller på hvert deres og kjøp til hverandre;)

Hos en brukthandler på fredag kom jeg over en budde med gamle julekort og konfirmasjonskort. De er bare helt nydelige. Og tro det eller ei, dette blomsterkortet står det "god jul" inni.
¤¤¤¤¤¤
Jeg vil også informere litt om varene som kommer. Bloomigville har fått en liten forsinkelse så de blir sendt i morgen. Chic Antique har fått en liten fremskynning, slik at varene som skulle sendes i neste uke blir nå sendt i morgen. Da kommer badekaret, stesiler, quilttepper, puter, strykebrettrekk og mye mye mer. Desverre kommer ikke de franske urnene før i mai. Der er en forsinkelse fra produsenten. Men de er så fine at de er verdt å vente på.
¤¤¤¤¤¤¤
Jeg har titusener sommerfugler i magen om dagen. Det er butikkplanene som girer meg opp med adrenalin. Jeg føler meg nesten som nyforelsket. Har problemer med å sovne, og våkner grytidlig, og bare spretter utav sengen. Jeg bare elsker å ha det slik. Og siden det nå ser ut til å gå enda mer i retning av hva jeg kunne håpe på, ja så blir man jo bare hoppende glad:)) Jeg skal fortelle mer i morgen. For det blir gledelige forandringer i nettbutikken også må vite.
Tuddelidu!!

10 kommentarer:

  1. Du har så koselig blogg så jeg legger meg til som følger.

    Tove

    SvarSlett
  2. Åååå.... det er så mye jeg kunne tenkt meg nå. Ting til å stæsje opp hagen med. Jeg har kun sett hestehoven i år. Blåveisen er jo en lykke å se;)

    Ønsker deg en god uke.

    SvarSlett
  3. Åååå så mange lekre skatter, nydelige kort...1902 ble min bestemor født:)
    Blåveisen er en av vårens favoritter, de har spirt hos meg også:)
    Ha en flott uke,klem Hanne

    SvarSlett
  4. Ah, vårblomster er de beste blomstene!! <3

    SvarSlett
  5. Spennende, spennende...
    Det er så gøy at butikken din går så bra....
    Gleder meg til å høre mer morgen..
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Er kjempedeilig nå som våren viser seg mer og mer!! Spennende med butikk da, skjønner godt at du blir litt yr av det!
    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  7. Heisan!

    Så koselig innlegg, veldig kjekt å lese at du bobler om dagen.

    Og nydelige loppefunn, hihi-blomsterkortet med god jul er et funn.

    Klem

    SvarSlett
  8. Åhhh,så spennende det høres ut hos deg Ragnhild.....så deilig du må ha det !!!! Kjenner meg godt igjen i den følelsen,med å ikke få sove,bare av spenning i kroppen....men dette er jo en gledelig spenning da,og da er det jo bare herlig :) Gleder meg til å høre mer,skal du vite ! Kansje jeg får besøke deg i butikk,i sommer.....hadde vært superkoselig !! Driver med ferieplanlegging jeg.......skal ha med svigersene til Lofoten,de er helt hektet på dette stedet....med god grunn :) Ellers jobber jeg med mye papir om dagen,kan sende deg noen bilder når jeg kommer hjem igjen,reiser hjem imorgen,i nok en begravelse.......virker som en generasjon er i ferd med å gi slipp....det er vondt og trist,selv om det selvsagt er naturlig. Bare jeg som er litt naiv.....vil jo helst ha dem her,så de kan fortelle mer fra gamle dager.....men nå er det ikke så mange igjen,som kan glede meg med dette..og det er vemodig. Ønsker deg fine vårdager......her er allt grått,og vått,så vi ligger nok litt etter :) Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilsen, ja her koser jeg meg1 Og det ser det ut til at du også gjør, så godt med vårtegn og mere energi! Ha en finfin uke videre, god natta fra Marianne som har bodd 10 år i Asker:-)

    SvarSlett
  10. Skjønne bilder... kosleig å gå på loppis, denne helgen valgte jeg å jobbe i hagen i stedenfor... og det var hyggelig... deilig sol og vår vær..

    Klem Kerstin

    SvarSlett