lørdag 9. januar 2010

Puter og pledd.

Bloomingvill har mange skjønne tepper og puter i katalogen for sommer og vår 2010. Her er noen. Lampen, teppet og puta i stolen kommer inn i butikken.
Den som ligger øverst her er nå på salg i butikken;)

Våre firbente får stor eller liten pute og noen helt skjønne kurver for de som liker det.
Vil dere se flere bilder så finner dere det i butikken under vareopplysning. Der er en kategori som heter inspirasjonsbilder. Jeg har skiftet ut litt der og lagt til nye Bloomingville bilder. Du finner det her.

God helg alle sammen.
mvh Ragnhild.

14 kommentarer:

  1. Jeg digger det. Leste nettopp nyhetsbrevet fra butikken og jeg gleder meg stort til å kjøpe litt vår varer. De nye putene er skikkelig lekre. Å som en av blogglandias mange putomaner så er vi glad for vakre puter:)

    SvarSlett
  2. Gokväll i stugan!

    Så mycket snyggt, så härligt att det kommer en vår med massor av snygga saker.
    Ha det gott vännen!
    Klem Åsa

    SvarSlett
  3. Mmmm.... likte spesielt lampa :D
    Ønsker deg ein super lørdagskveld :D

    SvarSlett
  4. Åh, ønsker meg pleddet på øverste bilde! :P

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Den lampen som er på det første bildet (det øverste), er veldig samme stil som en lampe jeg virkelig har lett etter! Og i dag fant jeg lampen, og den var altfor dyr til at jeg tillater meg å kjøpe den :) Men så titter jeg på bloggen din, og ser at du får inn DEN nydelige lampen!! Og derfor lurer jeg på når den kommer, og hvor mye den kommer til å koste? :)

    Ingun :)

    SvarSlett
  6. Jeg elsker sånne linputer! Jeg stod og så på noen på Dorothea i dag, og jeg var veldig fristet. Egentlig har jeg lenge hatt planer om å lage meg noen, men det har bare aldri nådd helt øverst på prioriteringslista.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  7. Heisan..

    Fine og inspirerende bilder!

    Håper du har det bra i kulda...

    Her vest har vi uvanlig kalde, men vakre vinterdager:))

    Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett
  8. Hei og riktig Godt Nyttår til deg!

    I seneste laget med nyttårhilsener,men bedre sent enn aldri ;)
    Så lekre saker, kribler i fornyingsnerven nå, var iallefall godt å få ut julen.

    Ha en strålende søndag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Å så helrlig;) masse fint du viser. Ikke minst den lille herlige hundene, hehe:)

    Ha en fin søndag.

    K-Janne

    SvarSlett
  10. Åååh, den lampen er jo bare såååå fin! Masse lekkert ellers også. Fristelser, fristelser...

    SvarSlett
  11. Delikate bilder!Lampen som allerede er kommentert var også skikkelig tøff!

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har fått inn - dessverre er det tom pung etter julehandelen og jeg må nok styre meg ennå ei stund:-)

    Så slike vakre støpte hjerter lenger ned på bloggen din, er det honninghjerter, mon tro? Kjempesøte:-)

    Godt nytt til deg, forresten og takk for koselig hilsen i bloggen min.

    Håper du får en fin tid videre utover!

    Klem fra Spurven

    SvarSlett