tirsdag 12. januar 2010

Affari sommer og vår 2010

Er du klar for vårens herligheter?
Dumt spørsmål. Klart vi gleder oss til våren.
Jeg sitter og koser meg med katalogen til Affari. Siden jeg er et aldri så lite hagemenneske så var det mye å glede seg over der.
Bare se alle de skjønne pottene. Terrakottapotter med mose. Ja de har faktisk latt pottene ligge ute og fått naturlig mose. Så er de blitt tørket slik at mosen blir værende på pottene. Herlig naturlig. De kommer i alle slags størrelser og i den vanlige røde også i grå leire. Veldig vakker den grå også. Jeg får inn begge farger.
Det lekre plantebordet er det vel ikke så mye å si om. Det taler for seg selv.
I min fantasiverden er et stort orangeri i tilknytning til mitt hus. Og der står selvfølgelig dette plantebordet.
Jeg har lagt det ut under bestillingsvarer foreløpig. Vil du ha det så tar jeg det inn;)
Akkurat nå fikk jeg veldig lyst å jobbe i blomsterbutikk;)
Av og til går jeg inn i blomsterbutikkene bare forde det lukter så godt der. Og dette bildet fikk meg til å drømme om denne lukten.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå må jeg komme meg på posten med dagens pakker. 2 syke barn hjemme i dag. Og de må kanskje middag;)
Ha en kos kveld alle sammen.

13 kommentarer:

  1. Herlige bilder med masse inspirasjon til våren. Måtte den komme snaaaaart......Nåååååååååå!
    Suger til meg sånne fine bilder og gleder meg til ute-sesongen skal starte igjen.
    Enn så lenge....får vi nyte det vakre vinterværet.
    Klem fra Ann<3

    SvarSlett
  2. Ja....nå venter vi alle på våren......fine bilder og drømme seg bort i....
    ha det fint så lenge
    goKlem

    SvarSlett
  3. Ooo ... så mye lekkert!! Super-fine bilder!! Ser fram mot våren nå, ja! Selv om det har vært kjekt med en vinter med masse deilig snø:)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. så vakre vårlige glimt---

    klemmer....

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for dette innlegget! :) Herlege bilder. Sitt berre og smiler... Eg er også hagemenneske. Eg SKAL ha meg eit hageskur med store vindu! Sånn er det med den saken :) Enn så lenge gledar eg meg til allt eg har ute vaknar til live igjen...

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg.

    Ja dette var lekkre bilder. Å måtte våren komme snart! ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder! Vi har mye å glede oss til framover nå!:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Så mye vakkert! Åh, som jeg gleder meg på sommer!!!

    SvarSlett
  9. Fy søren så flotte bilder!!! Helt min stil i hagen osv!!!! Masse og ønske seg her!

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min:)
    Herlige bilder du viser. Gleder meg sånn til våren!!
    Nydelig blogg du har. Har ofte vært innom her, finner masse inspirasjon hos deg:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Vilka underbara bilder att beundra..man drömmer och längtar så till våren, ha en skön kväll, kramar

    SvarSlett
  12. Ja skjønner deg godt jeg..skulle jeg byttet yrke, hadde det nok blitt en blanding med blomster og cafè;o)
    Smeg på hytta...det hadde vært noe det..Jeg drømmer om et sted i Frankrike med et sånt kjøleskap..Men det blir nok med drømmen det der tror jeg. Fortsatt god helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  13. Elsker stilen! Fikk lyst og begynne og ordne i drivhuset nå...
    Mvh
    Kristine M

    SvarSlett