torsdag 13. august 2009

Bloomingville

Jeg har forelsket meg i en diger klokke. Den ser ut som den har hengt på en jernbanestasjon og jeg syns den er akkurat passe rå. Den er i katalogen til Bloomingville og jeg går og teller på fingrene om jeg stal ta den inn eller ikke. Jeg har jo sååå lyst på en selv, men får jo ikke ta inn bare en. Den er 60cm i diameter og kommer på ca 16oo,- Det er kanskje litt mye for en klokke?? Men vil du ha klokken så gi meg et vink så tar jeg den inn.
Er det noe annet du finner i katalogen som du vil ha, så gi beskjed. Ikke noe problem å ta det inn.
Ta en titt i katalogen her, De har klær og tilbehør også, som du finner her.
Dette korset kommer inn. Det er også stort og virkelig en flott gjennstand. Tenk å ha det i vinduet.

Mugger som passer til gammelt fløtehvitt porselen.
Disse gleder jeg meg til å gå på plass på kjøkkenhyllen min. Der har jeg jo en god del med gammelt fløtehvitt porselen som blir flott selskap til disse. Mugge til vannet bruker vi her dag til middagen så det er et must.


Kommeodene med vasene på kommer også inn.
Jeg er nettopp kommet hjem fra en skattejakt. Det betyr at det står 3 kasser med alt mulig som skal ut i butikken. Så mens dere koser dere med bilder og blogging skal jeg vaske pusse og fotografere og ut mest mulig i kveld.
Ha en kos kveld da dere:)

6 kommentarer:

  1. Kjeeempefin!
    Jeg har ei klokke som ligner. Men den er enda større enn 60 cm. fant ikke målebåndet men tipper 90cm.(Over 3 langsider a4 ark)Betalte litt mer(1900) men syns den var verdt det . Har også hatt mange som har spurt om hvor jeg kjøpte den og hva jeg måtte betale. De blir liksom en sånn ting som ikke alle har og derfor er man villig til å gi litt ekstra. Ialle fall jeg;) åhh så spennende å kunne velge ut varer til egen butikk.
    lykke til
    klem

    SvarSlett
  2. Den klokka var knallekker!! :D

    SvarSlett
  3. Åh ! så mycket snyggt du får hem !
    Klockan sååååå underbar.
    Kvällsklem från mig.
    Åsa

    SvarSlett
  4. Nyyydelig klokke! Har en lignende selv ... Synes du skal unne deg den;)

    Ha en strålende dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Å for en nydelig klokke!
    Ser ut som du får inn mye lekkert til butikken. De grå komodene var helt rå:)
    Ha en fin kveld,klem:)

    SvarSlett
  6. Å så utrolig flotte ting! Klokken var lekker, men for min lommebok var den for dyr :) Men det er helt sikkert mange som gjerne gir den prisen for den, for dette var klokke med sjel!

    Korset var utrolig vakkert. Bloomingville har i det store og hele lekre ting!

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett