fredag 14. august 2009

Nyheter

Det har vært linjebrudd i dag.
Det har betydd at ingen har kommet inn i butikken. Den har bare vært borte. Heldigvis er alt tilbake som det skal nå

I dag kom det en eske med nye varer til butikken.
Heklede gardinkapper på 2m.
Heklet duk

Hvite lin kjøkkenhåndkler.


Også kjempesøte hvite kleshengere med broderi + litt til.

Ikke nok med at nettbutikken såg ut til å ha forsvunnet som dugg for solen, neida, da jeg tenkte at jeg skulle til å ta bilder, av alle de gamle skattene, som skal ut i butikken. Da var batteriet på kamera flatt. Men hvor i alle dager er batteriladeren?? Den ligger igjenhytta... Da var det bare å sette seg i bilen og dure i vei for å kjøpe ny lader... Noen dager blir aldeles ikke slik en har tenkt.
Men en god dag er det dog allikevel, med sol og snart nyoppladet batteri.



5 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! :)
    Liker stilen din! :)God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige varer du har fått inn, likte spesieelt godt kleshengerne med broderi! Headeren du har i bloggen din er bare utrolig flott!! Ha en fin kveld:-)

    Camilla

    SvarSlett
  3. Tråkigt när det krånglar..jag ska oxå jobba med min butik..har inte hunnit med den ordentligt i veckan för jag har jobbat så mycket i skolan..alltid så första veckan innan barnen kommer men nästa vecka blir det bara 15 timmar i skolans värld..och resten till butiken..så här ska det fotas varor dag, ha en fin helg, vackert virkat har du verkligen fått in...klem

    SvarSlett
  4. Så koselige ting :)!!

    Jeg har også fått katalogen fra Bloomingville, lurer på å ta inn noe til butikken i hangen min og nettbutikken :)

    Den klokka var såååå tøff!! Men litt dyr da...jeg har jo akkurat starta så vet ikke hva jeg skal ta inn enda....

    Må du ha en strålende helg videre!

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  5. Så skjønne varer du har fått inn...
    Kjedelig når nett og blogger og alt krangler...sånt liker vi ikke...
    Ønsker deg en fin helg...
    Klem Kerstin

    SvarSlett