tirsdag 14. juni 2011

Cupcakes, langåpent og -25% på torsdag.

Jeg har lenge hatt lyst å kunne selge søte cupcaks i butikken. Men jeg kan ikke, eller har ikke tid til å, lage de selv, så jeg måtte finne noen som kunne. Og noen som laget de fra bunn av uten pulver og andre snarveier. Og nå har jeg funnet det.


A CUPCAKE DREAM
Siri lager de søteste cupcakes og de smaker himmels. Jeg har fått prøvesmake bl.a med blåbær som du ser under her, og jeg sier bare, smelt.
Siri har bodd i Cupcakeland (USA), og der er ingen tvil om at hun kan lage ekte cupcakes.





På torsdag kommer de i butikken.




Da har vi langåpent helt til kl 21.00


Det er sporty sommerdager og jentebølgen i Asker sentrum og mange gode tilbud i alle butikkene.
Cupcakes blir å smake på, og å kjøpt med seg.




-25% på hele butikken

hele dagen.


Også i nettbutikken ved betaling med kredittkort. Jeg trekker da ifra rabatten manuelt og sender ny ordrebekreftelse før belastning av kortet.

6 kommentarer:

  1. Gjelder det nettbutikken også ?*smile* Blir litt langt åkomme segtil butikken;)
    Klem charlotte

    SvarSlett
  2. De så jo smakskens ut! Regner med de er helt uten kaloroer også? Lykke til med salget på torsdag.

    SvarSlett
  3. Mmm... Så herlig ut de cupcakesene:)
    Lykke til på salget på torsdag,skulle gjerne vært der å kikket...
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei,intressert i å vite om rabatten også gjelder i nettbutikken? selv om man får vel ikke de lekre cupcakes der...

    SvarSlett
  5. Heisann, Gratulerer - de ser supergode ut.....sommerklem Siv

    SvarSlett