mandag 11. april 2011

Slik bare er det...

I dag har jeg vært aleine på jobb hele dagen. Helt til kl 18.00 og er litt sliten. Vi pleier jo å være to, men av og til skjer jo uforesatte ting, som gjør at en ikke kan komme på jobb. Egentlig så syns jeg det er kjempekjekt å bare være i butikken hele dagen, og ta meg av alle de utrolig koslige kundene. Det er jo det som er det hyggeligste arbeidet. Men så hoper det seg opp nede på kontoret og slikt da, så en løper litt her og der og prøver å gjøre begge deler. Åpne mailboksen, lese, lese, lese og svare i full fart. Åpne snailmail og sortere noe her og noe der. Ding-dang- kunder i butikken- full fart opp trappen. Hallo her er jeg:) Og da blir en jo litt sliten så klart. I morgen kommer både Siv og Ida, så da får vi komme asjur igjen. Pakke opp resten av varene, prise og rydde. Og ikke minst pakke ordrer. Det pleier jeg jo å være asjur med hver dag, men i dag klarte jeg ikke det. Så noen ligger igjen til i morgen. Det liker jeg dårlig. Men jeg får bare senke skuldrene, også er det tross alt bare en dag etter skjemaet.
Viser noen av varene fra Chic Antique som kom rett før helgen. Så mye fint, og ikke mindre enn 3 store flotte speil. Det ene så stort at det skal stå på gulvet. Det har jeg ikke bilde av så det er ikke kommet på nettet enda. Men det kommer.
Dette er så stort at jeg har ikke fått det utav pappesken. Ser ikke stort ut på bildet, men det er det virkelig. Jeg har hyret inn min kjære mann til å komme å hjelpe meg i morgen. For å hengt det opp. Det ser utrolig flott ut, det lille jeg har sett av det, har jo klort litt hull i bobbleplasten vet du;) Jeg bestiller jo noen av varene på nettet før messen og hadde ikke tatt med det speilet. Men når jeg kom på messen og så det, ja så var det så nydelig, stort og flott at jeg bare måtte ta det med på ordren. Gleder meg til å det opp. Lover flere bilder av alle speilene i morgen.
Og her står madonnaen som kom. Så rolig og avslappet med senkede skuldrer.

¤¤¤¤¤¤¤¤

Har dere forresten hatt en fin helg alle sammen. Fy søren så deilig det var å være ute og jobbe med blomsterbedene. Jeg har begynt å luke og fjerne visne plantedeler, lagt kukompost på noen av rosene og blitt rød i ansiktet. Ja, siden det er årets første solings, så blir jeg ikke mye brun. Nei rød som en liten hommer var jeg i dag tidlig. Spesielt lekker, siden jeg altid går med solbriller. Helle mandus, jeg hadde jo ikke akkurat lagt og solt meg.....Måtte dekke til med ekstra pudder i dag, for å bli litt mer normal. Kan jo ikke stå bak disken og se ut som jeg rødmer:))

9 kommentarer:

  1. Så mye flott ! Jeg tror du har verdens hyggeligste jobb, men travelt også :-)

    Ønsker deg en fiiin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Hei kjære Ragnhild!

    Da skjønner jeg at du er sliten. Du er bare så utrolig flink som står på og gir en UTROLIG flott service. Jeg anbefaler alle jeg møter å besøke den vakre butikken din :) Hørte Anta fra Grimstad var kjempe fornøyd med besøket dagen etter boklanseringen.

    Ja, den kjolen er bare helt rå! Jeg så den jo hos deg først. Har brukt både den og vesken i fotoshoot for DinLook.no (De nye sidenen jeg jobber med å bygge opp.) Var heldig å fikk kjøpe kjolen og vesken av leverandøren :)

    Skjønner godt at du ikke fikk tid til å besøke meg. Jeg er der normalt hver onsdag. Men det hender jeg bytter dager. Er der i morgen.

    MaiaKLEMMER

    SvarSlett
  3. masse flotte ting du har fått inn... ja det er hyggelig med kunder..men jobben består av ganske mye annet også.. men kjekt er det..

    klemmer 0)

    SvarSlett
  4. En spegel som man nästan kan dö för... ;-)

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  5. Nydelig speil :)
    Ønsker deg ein fiin dag :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  6. Speilet var "gør-lekkert"! Var på loppis i helgen jeg og kjøpte lampeskjerm. Må prøve meg på en mose skjerm som du hadde i butikken. Den var fin!

    SvarSlett
  7. Flotte speil!!Ble jo nesten sliten av å lese om dagen din...men tenk så mange kalorier som ble svidd av i dag, hihi. Håper du kommer ajour i morgen.

    SvarSlett
  8. Här är en till som inte får tiden att räcka till allt som man vill göra, du får väl satsa på en bloggträff i höst istället, då kanske det är lättare, vet inte om jag hinner till Oslo innan sommaren..fina saker du fått hem, kram VIOLA

    SvarSlett
  9. Hei kjære Ragnhild!
    Ja, sånne dager kan bli litt slitsomme, da er det nesten umulig å skulle rekke over alt! Masse flott du har fått inn i butikken - tror jeg må ha meg en tur til Asker etter påske - 'snope' litt hos deg...;o)

    Super uke videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett