torsdag 14. april 2011

Speil, speil på veggen

Har tatt litt bilder i butikken jeg i dag. Har endelig fått tak i en oredentlig gammel prøvedukke. Den er flussete og passer perfekt til kjolen fra Vintage by Fe.

Speilet er kommet opp på veggen. Takk til min kjære Robert som altid stiller opp. På kontoret har han stående egen stor pappeske med verktøy, og er stadig i farta med drill og vater. Nå skal han snart ut dørene med et av de store Franske skapene som han bar inn for ikke så lenge siden. Og vi jentene får ommøblere litt og pynte på nytt.

¤

7 kommentarer:

  1. Lekker og slitt prøvedukke!! Og nydelige fuglebur som helt sikkert ikke skal fylles med fugler =)

    SvarSlett
  2. Sååå mye fint!!! Prøvedokken - løvv itt :o)

    Ha en strålende flott fredag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Mye lekkert du har inne og prøvebysten var jo bare så kuuuul.
    Forresten godt å ha en handyman i nærheten, alltid noe som skal gjøres, flyttes på osv.)))) er så heldig å ha en jeg å som alltid stiller. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Nydelig blogg!
    Legger meg til som følger.
    Skal inn å kose meg litt i nettbutikken din nå.

    SvarSlett
  5. Hei hei:)
    Og tusen for koselig hilsen hos meg.
    Utrolig mye flott du har i butikken din. Dette vil jeg se mer av:)
    Håper du får en fin helg.
    Klem Elin!

    SvarSlett