lørdag 28. august 2010

Chic Antique stand i Herning.

Standen til Chic Antique inneholder så mye vakkert. Og her kommer en lang remse med bilder derifra. Kjekt å se hvordan de setter sammen varene til de skjønneste miljøer. Kunne flyttet rett inn jeg:))
Den skjønne gamle sengen var nok ikke til salgs. Men lampene og tepper kommer inn.
Og dette speilet er bare en drøm. Det har mønstret speil i rammen og blir som et smykke på veggen.

Disse speilene er også veldig flotte. Og der har jeg klart å fotografere fotografen og messeassistenten min;) Aurora syns det er kjempekjekt å være med på messe. Var med litt i vår også, så hun gledet seg til å være med nå. Ja, hun skal bli butikkdame så klart;)

Veggskapet har smijernsdekor i dørene, skuffer og nederst knagger. Det kommer utpå høsten en gang. Strykebrettrekk, duk og trekk til kleshengerne har jeg i butikken nå. Trekket til kleshengerne passer vanlige henger, f.eks. Ikea sine.

Ginene har jeg i butikken og den supertøffe regulerbare krakken kommer utpå høsten.
Skap med skuffer kommer også.

Og se på disse skjønne skoddene.

Hjørneskap. Så kjekt tenkte jeg. De hjørnene er ikke alltid like lette å møblere. Så det bestilte jeg med en gang;)
Det var det jeg hadde fra den standen.
Tuddelidu. Nå må jeg jobbe litt.
Ha en herlig dag alle sammen.

10 kommentarer:

  1. Ja her var mykje flott..likte også hjørneskapet.
    Herleg assistent med deg der også :)

    Britt

    SvarSlett
  2. Heaven!Paradise!Hadde gått amok ja!!!!! :)))
    Kjekt du deler bildene med oss!! Men du - får du inn de skoddene??????Kunne meeeeeget godt tenkt meg et par av dem!!!!Let me know :))))))

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, sku gjerne vært der og tittet litt jeg og, men tida strakk ikke til. Så er kjekt å se på bildene dere legger ut..Ha en flott helg videre, klems..

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar!
    For noen bilder! Herlig inspirasjon.
    Som å vandre i et lite eventyr.
    Klem, J

    SvarSlett
  5. masse flotte ting de kommer med... liker den litt røffere utseende... ..

    blir en spennende høst dette...
    klemmer 0)

    SvarSlett
  6. Wow, de skoddene var nydelige!!! Skapet var også veldig fint, så gøy med nye varer som kommer inn:) Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Hey! I just want to give an enormous thumbs up
    for the nice data you’ve got here on this post.

    I can be coming back to your weblog for extra soon.

    My blog cherry juice gout cure

    SvarSlett
  8. Howdy! I just wish to give an enormous thumbs up for the great information you could
    have right here on this post. I might be coming back to your blog for extra soon.



    Also visit my webpage - cherry bomb movie 2004

    SvarSlett
  9. Hello! I simply wish to give a huge thumbs up for the good information you’ve gotten right here on this post.
    I will be coming again to your blog for more soon.


    My web site enesco cherished teddies plates

    SvarSlett
  10. Whats up! I simply wish to give a huge thumbs up for the good information you have got here
    on this post. I will likely be coming again to your weblog for
    more soon.

    my webpage: dark cherry nightstand

    SvarSlett