tirsdag 3. august 2010

Miss Etoile hos Wallas Verden.

Ai, ai ai......Det er så mye vakkert at det nesten tar pusten fra meg. Jeg har brukt en hel dag på å bestille varer fra Miss Etoile. Der er så mye i velge i at det var ikke lett. Resultatet ble en stor bestilling:) Og denne leverandøren leverte kjapt. Første levering er allerede på plass i butikken og nettbutikken.


Må si de ble mye åååå såååå fiiiin, den var nyyyydelig - lyder da de varene ble pakket opp.

Miss Etoile så dagens lys i 2008 og er et Dansk selskap. Designer og eieren bak merket er Anne Lassen. Hun var i 8 år hoveddesigner hos Lisbeth Dahl, men sa opp stillingen sin der, da der kom nye eiere. Og har altså startet sitt eget merke. Jeg mener jo at alt står og faller med designeren. Kanskje for de at jeg er litt utdannet designer selv. hihi. En utfordring er det i alle fall å designe videre på noe som en annen designer har skapt. Men det er nå Lisbeth Dahls utfordring da;)
¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg liker egentlig veldig godt den blå runde hyllen. Kanskje jeg må med den på neste levering. Har sansen for dette 20-30 talls inspirerte. Jeg ser for meg damer med sigaretten i lange munnstykker og lange rett opp og ned kjoler med frynser, de danser charleston med menn i hvite dresser og hatter, og ler og drikker sjampagne.

Du kan forresten lese mer om Miss Etoile her. For alle varene bygger rundt denne fiktive damen og hennes liv. Der finner du katalogen og slikt også;)

8 kommentarer:

  1. Utrolig mye fint! Viste julepynten til mannen og har fått "go" til å kjøpe inn all julepynt til treet hos deg. Så det er bare å kjøpe inn på messa! :)

    Har skrevet om deg 2 ganger på bloggen. :) Kommer innom en tur hvis jeg rekker i løpet av uka. Må se litt mer...

    Ha en fin kveld!
    Klem A

    SvarSlett
  2. Fikk katalogen i posten i dag! ;)
    Hadde forresten naboen din på besøk her en dag! :))

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med slik flott butikk Ragnhild:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Hei!! Hvor i Oslo kan man kjøpe????

    SvarSlett
  7. Du kan komme til Asker og kjøpe hos meg;)
    Aner ikke hvem som har det i Oslo. Det må du spørre Miss Etoile om.

    SvarSlett
  8. Ser dette er litt lenge siden nå, men har du mulighet for å skaffe den runde blå hylla? :)

    SvarSlett