søndag 1. august 2010

Mer PiP kommer.

Jeg er i butikken og pakker ordrer. Tenkte det var best å det gjort siden det var ganske mange og siden jeg sikkert ikke kan stå på lageret og pakke ordrer hele dagen i morgen. Min eldste datter skal være med i butikken, men hun er under opplæring og det krever jo at hun ikke kan være aleine med kundene. Så da er det greit at jeg bare bor 5 min. fra butikken og kan godt ta noen kveldstimer her. Mens mannen er hjemme og legger barne;)

Jeg har pakket mye PiP. Og selv om jeg fikk påfyll for bare neon uker siden så er nå igjen tomt for enkelte ting. Det er ikke så farlig for det kommer ny forsyning onsdag eller torsdag. Det sendes fra Skien i morgen og bruker ikke dagevis opp til Asker.

De store skålene er kjempefine. Også muggene da. De er nå bare til å bli glad av. Ja jeg vet, jeg er svak for mugger og har en tendens til å syns at alle er søte og skjønne. Ronne og gode;)

En kunde skjøpte 3 skåler i forskjellig mønster og forskjellig størrelse. Det er den kakhifargede med rosemønster ytterst, så blå fugl også rosa roseskål oppi til slutt. Det hadde jeg supersansen for. Det ble er helt herlig bollesett. Nå kommer de aller minste skålene også så da kan en bollesett med 4 skåler. Den aller, aller største som ikke er med i bollesettet er så stor at de andre bollene drukner litt oppi den.


Nå pakker jeg i vei.
Ha en superduper uke alle sammen:)

10 kommentarer:

  1. Veldig mye fint i denne serien. Har ikke sett skålene i brunt før, de var veldig fine med de rosa blomstene på. Nydelig med alt fra PIP i det hvite skapet.

    SvarSlett
  2. Veldig flott butikk du nettopp har åpnet! Er jeg på de kanter en gang skal jeg innom hos deg. :)

    SvarSlett
  3. Helt underbart fina saker!
    Lycka till!

    Irene

    SvarSlett
  4. Hei hei :)

    Gratulerer så mye med åpning av ny butikk!! Det ser kjempefint ut!! Jeg ante ikke at du skulle åpne i Asker, og gleder meg veldig til å komme å se!!! Hva er åpningstidene dine? :)

    Klem fra LiljeHvit :)

    SvarSlett
  5. Så fin butikk, gratulerer :D Jeg elsker Pip!

    SvarSlett
  6. Kjempefin serie dette...

    nydelige farger og mønster..
    godt å få hjelp av dattera da..

    klemmer =)

    SvarSlett
  7. Helen den serien er utrolig fin! Kan godt hende at det er det som skal bli årets sommergave til meg selv :)

    Kos deg med oppakkingen, er sikkert nesten som julaften hihi:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med åpningen!! Jeg kommer garantert innom deg om ikke så lenge, gleder meg. Pip kolleksjonen er skikkelig fin, den tror jeg blir et samlerobjekt for kommende generasjoners shabby chic elskere :) Lykke til videre med butikken og håper masse kunder finner veien inn til deg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Tusen tkk for koslig kommentar inne hos meg! Utrolig herlig denne pip serien, og det bolle settet var utrolig fistende!:)
    Ønsker deg en riktig fin uke og gode dager ibutikken!!

    SvarSlett
  10. Dejlig serie i friske og smukke farver. Held og lykke med salget!

    Helle

    SvarSlett