søndag 15. august 2010

Bilder fra butikken.

Viser noen bilder fra butikken.
Jeg har kjøpt en hvit ildtopp og satt i en av urnene fra Chic Antique. Puttet litt vått tørkerullpapir i bunn og bare løftet planten utav plastpotten og ned i urnen.
Lampen fra Jeanne d'Arc er håndlaget og vedlig skjønn. Englebildet som henger der er gammelt.
Det står på en gammel kommede, og der står også de flotte smykkestativene fra Miss Etoile. Skiltet har magneter til å feste bilder med. Og magnetene ser ut som knapper.

Boksene fra Miss Etoile er bare så vakkre. Har du gamle arvede smykker så passer de veldig fint i en slik boks. Den er jo et smykke i seg selv.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det har vært lite blogging i det siste. Det er travelt i butikken og jeg er så glad for alle kundene som finner fram til oss. Å oppleve at det ofte er kø i kassen og se at kunder kommer igjen både 3. og 4. gang etter bare å ha hatt åpent i to uker, er jo bare så kjekt. Gjør meg veldig takknemlig og ydmyk. Jeg har vært i butikken i dag også jeg, har pakket ordrer. Så er jeg sikker på at det ikke blir for mye stress med å pakket de innimellom alle kundene i morra. Herlig å kunne slappe av i butikken og bare tenke på kundene når de er der.
Ellers så er jeg helt aleine hjemme nå. Vi har vært med venner på en kjempekoslig sommerfest på Nøtterøy i helgen. Vi reiste ned med bobilen så vi kunne overnatte der;) I dag reiste min mann og våre to yngste jenter videre med bobilen til Danmark, og jeg dro hjem til butikken min. Litt rart føltes det så klart. Men så drar jeg etter med fly på torsdag. Da er det messe i Herning og litt bobilferie.
Nå er det tidlig i seng og tidlig opp som gjelder. Ha en fin uke alle sammen:)

9 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild
    Så mye fint du har og gratulerer så mye med butikken :) koselig at så mange titter innom deg og så kjekt at du legger ut bilder så vi får se alt det flotte du har inne… Nydelig den lampen fra Jeanne d'Arc ♥ ønsker deg en fin uke start, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert du har fått det i butikken din - en skikkelig drømmebutikk...:o) Forstår jo helt klart at jeg må ta turen til deg en dag - men, hvordan får jeg meg lettest dit da, UTEN bil???

    Ha en fiiin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Hei Ragnhild

    Det var så koselig å besøke deg i den fine butikken din.
    Nå har jeg nettopp lagt ut et innlegg med link til deg.
    Ble så fornøyd med alt jeg kjøpte :) Flere innlegg kommer.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder fra butikken di9n.. skjønner det er travelt...men sikkert så fint også.,..


    ønkser deg enf in uke start.:

    klemmer =)

    SvarSlett
  5. Hei☺
    Takk for fin kommentar om Singeren min☺ Syns den er kjempefin eg og☺

    Gratulere med opning av butikk-spennande☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Så mye fint det er i butikken nå! Er ikke lenge til jeg kommer på besøk, ser allerede flere ting jeg ønsker meg!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med butikken! Dit må jeg finne veien en dag...
    Klem fra Nanni ~

    SvarSlett
  8. Gøy at det går godt i butikken din!Den ser da også fryktelig flott ut synes jeg =)

    SvarSlett
  9. Så flott du har det i butikken din, og så mye nydelige ting! :)

    SvarSlett