tirsdag 20. april 2010

Wall decoration

Jeg er bare kjappt innom for å fortelle at det er kommet varer fra Affari i dag.
To forskjellige store "wall decoration". Jeg syns de er så vakkre. Og blir veldig fine som sengegavel. Eller bare pynt på veggen over sofaen eller i trappegangen. Jeg har veldig lyst å ha en i trappegangen eller trappehullet. Den 2 etasjer høye veggen i trappen som er så vanskelig å dekorere. Der blir den veldig fin.
Jeg har bare fått inn hvite. Men viser Affari sine bilder av en sort og en i natur. De har ikke slike fine bilder av de hvite, så det må jeg tatt selv.
De er skåret ut for hånd og er litt av noen kunstverk. Kroker for oppheng er montert på baksiden.

De er kommet inn i en mindre størrelse også.
Flere andre fine varer er også kommet. De kommer i butikken etter hvert som jeg får fotografert de. Blant annet noen søte små vaser til sommerblomstene. De er ikke langt ut under "varer som kommer" så de blir 100% nyhet.
Jeg satt og jobbet til langt utpå natt i går. Det merkes nå. Øynene går i kryss og jeg vet at jeg bare må komme meg i seng. Jobber jeg mer nå så blir det mengder med skrivefeil og bare tull.
Natta:)

11 kommentarer:

  1. Du har så my lekkert i nettbutikken!! *lyst på alt* Artig å lese at Walla er fra våre trakter:)

    Ha en forsatt fin kveld!

    Johanna

    SvarSlett
  2. Åh, disse var virkelig fine. Jeg må sjekke ut nettbutikken, ser ut som det er mye fint..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så herlige veggdekorasjoner! Sikkert ikke vanskelig å finne egnede steder for dem nei. Vet akkurat hvor jeg skulle hatt dem! Sier dem, for skal det være så skal det være, he-he.

    De er litt dyre da. Klager overhodet ikke på prisen, kun på min egen slunkne lommebok som roper i panikk "regninger først!"

    ...men kanskje en dag :)

    SvarSlett
  4. Sånne har jeg ikke sett før, de var flotte! Håper du får sove godt i natt, så er du god som ny i morgen=)

    SvarSlett
  5. hei på deg.
    sååå vakker denne var,hadde jeg bare hatt plass.
    ønsker deg en god natt,
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Wow...
    Såå lekre !!!
    Skulle gjerne hatt en sånn her hjemme.......Lekker !!!

    Klem,kari

    SvarSlett
  7. Disse var utrolig nydelige! En slik en hadde passet bra hos meg (må bare få ferdig stuen først)

    Klem

    SvarSlett
  8. Disse var nydelige..Klems..

    SvarSlett
  9. Hei ragnhild
    Herlige bilder...du har mye fint i butikken din.
    God uke til deg.
    Klem....Ellen

    SvarSlett
  10. Hei på deg.

    Åh den var bare lekker! Koster?

    Ha en flott dag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  11. Så nydelige!
    Pssst: har nominert butikken din;)

    Ha en flott mandagskveld;)

    SvarSlett