tirsdag 13. april 2010

Jeanne d'Arc Living

En av grunnene til at jeg er hoppende glad for tiden. Er at Wallas Verden endelig er blitt forhandler av Jeanne d'Arc Living. Jeg har jo vært kjempefan av de, siden de startet. Jeg samler på alle magasinene og bøkene deres og nyter de vakkre varene og den skjønne stemingen.
Jeg har tidligere ikke vært forhandler da Jeanne d'Arc ikke var åpne for flere reine nettbutikker. Og det har jeg prøvd å leve med så godt jeg kunne. Av hensyn til butikken min så har jeg ikke nevnt de med et ord her i bloggen. Og jeg har prøvd å late som de ikke fantes. Men det var som å leve på en løyn. Noe manglet. Og nå, i forbindelse med at jeg åpner fysisk butikk, var de veldig glade for at jeg ville bli forhandler. Så dette er for meg en stor glede. Og jeg håper det vil glede mine kunder også.

Alle varene blir også å finne i nettbutikken og første levering er allerede på vei. Varene du ser på bildene er det levering på i mai, så de må vi vente bitte litt på. Jeg satser på å ha stort utvalg av deres varer og tar gjerne imot ønsker fra dere. Jeg blir også forhandler av magasinet.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Juhuuu tiddelidu, lurer på om jeg klarer å konsentrere meg om å gjort noe kreativt i kveld. Ikke lett når hodet bare vil tenke butikk.

13 kommentarer:

  1. Så flotte møbler! Kan tenke meg du er glad for å få disse i butikken din.

    SvarSlett
  2. Gratulerer såååå mye, Ragnhild! Jeg vet hvor jeg skal kjøpe premien min når jeg om en måneds tid eeeendelig er ferdig med bacheloroppgaven min :) Gleder meg! Jeg gleder meg veldig på både dine og mine vegner - jippii :)

    Ikke no blogging på meg for tiden - opptatt med studieinnspurten. Men kommer sikkert plutselig sterkere tilbake. Og hvem vet - kanskje blir det litt annen blogging enn bare foto etterhvert og. Jeg er jo gammel interiørblogger ;)

    Innimellom all lesing og skriving titter jeg innom Wallas verden for drømmende avbrekk - og jeg må nok helt sikkert fysisk innom om ikke så altfor lenge og - blir koselig å sees igjen :) Kos deg masse med våren - og herlige forventninger :)

    SvarSlett
  3. Visst är det en leverantör med underbara saker, hoppas dagen din varit bra, kram

    SvarSlett
  4. Så flott at du har blitt JDL-forhandler!!! Gleder meg til å komme til butikken din når den har åpnet. Er det bestemt hvor lokalene blir?

    Tusen takk for hilsenen inne hos meg. Apropos gjenbruksbutikken... ja jeg frekventerer den ganske så ofte :-) Tror nok mye blir "borte på veien" ja - synd for oss kjøpere, men selvfølgelig kjekt for de som snasker til seg alle de beste godsakene.

    Ha en fin kveld, og nyt alle de strålende dagene vi har foran oss

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Så gøy for deg, grattis..Og veldig kjekt for kundene dine, for merket er jo bare helt fantastisk!! Og så gøy å åpne fysisk bytikk, grattis igjen. Blir nok mange tanker som flyr, klems...

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Gøy å få de varene man ønsker seg i butikken og de er jo blandt de lekreste synes jeg også, skjønner at adrenalinet suser i hodet ditt nå!Håper du får sove i natt da...=)

    SvarSlett
  7. Gratulerer----så moro da... dette blir nok spennende... nydelige ting du viser..

    klem Kertsin

    SvarSlett
  8. Så gøy da, de har utrolig mye fint! Så spennende med fysisk butikk da, lykke til!

    SvarSlett
  9. Så gøy da...og det blir jo spennende med en fysisk butikk:)
    kos deg

    eddaKlemmer

    SvarSlett
  10. Gratulere så masse!! De har jo så mye fint :-) Gleder meg til å se hva du får inn :-)

    Ha en flott dag videre :-)

    Klemmer ifra Alven

    SvarSlett
  11. Grattis till ny leverantör!! De har helt underbara saker så jag förstår att du är glad.

    Jag föll som fura för hyllan med alla lådor... så fin!!!

    Jag hittade hit på lite omvägar bland bloggarna och det är jag glad för. Har lagt till dig bland bloggarna jag följer så jag inte ska missa din blogg igen.

    Ha en skön dag!
    Willewira

    SvarSlett
  12. Herligt herligt, men farligt farligt...... Gratulere, er enig med deg...dette er noe av det fineste som fins.....disse jentene kan sine saker.

    SvarSlett
  13. Underbara bilder! Jeanne d´Arc Livning har så mycket vackra saker! jag har dem själv som leverantör i min butik :)

    Ha en trevlig helg :)
    Kram / Therese

    SvarSlett