mandag 26. april 2010

Nye varer er kommet.

I dag har den første pallen med varer fra Jeanne D'Arc Living kommet.

Varene er nå på plass under "nyheter" i nettbutikken.

Denne lysekronene er veldig vakker. Ser den for meg i hagehuset.

Å som jeg gleder meg til lange varme sommernetter. Stearinlys ute i hagehuset. Lange samtaler og stillhet. Høre hagen og det som lever der. Kanskje kommer et pinnsvin tusslende. Det var et som kom til samme tid hver kveld i fjor. Håper det er der i år også.

Viser noen bilder om hva jeg drømmer om.

Hagestua som står på hytta og venter på meg.

Men først skal vi kose oss med våren og alle forberedelsene.

Klem:)

14 kommentarer:

  1. Såå utrolig nydelig hagestue du har !!!!
    Sånn vil jeg og ha ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Så fine bilder du viser :)
    Ha en fin uke.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  3. Hei Ragnhild
    Så mye fint du har fått inn! Har vært inne og tittet og fikk plutselig flere ting på lista min som jeg ønsker meg :o) Nydelige ting du har ♥ og så utrolig koselig hagestue du har. Slik ønsker jeg meg også :o) Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Utrolig så lekkert du har det..Og den lysekrona er bare helt dånh..hihi, har den selv og..klems..

    SvarSlett
  5. så vakker hagestue...ahhh her kunne jeg ha kost meg lenge ja. Fikk veldig lyst på den lysekronen, men har jo ingen plass å ha den, hihi. Du kan friste du;) Ønsker deg en fin tirsdag. klem monica

    SvarSlett
  6. Våren er herlig
    Å for ei flott hage stue du har, skjønner godt at du lengter til den

    SvarSlett
  7. åå nydelige ting fra jdl..
    den lyskrona var vakker,
    ikke rart du drømmer til den hagestua,såå skjønn,må være en drøm å sitte der..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hagestua di var en drøm Ragnhild og for en nydelig (rotting?) sofa du har!

    SvarSlett
  9. Hei.

    Så koselig det var da!

    Jeg er ute etter små, lys rosa vaser. Har du det i butikken din?

    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Ja den lysekronen var vakker, og hagestuen, sukk. Det er jo en sånn vi alle drømmer om :)

    Kjekt med alle de vakre bildene her hos deg

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  11. Det er bare en ting å si:
    Kjempekoselig!
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  12. Sånn hagestue vil jeg også ha :-)

    og koselig historie om 4 generasjoner med butikk :-)

    SvarSlett
  13. Å så lekkert, forstår du gleder deg til lange sommerkvelder:)
    Nydelig hagestue du har, der passer den nydelige lyskronen perfekt ser jeg:)
    Ha en fin onsdag,klem Hanne

    SvarSlett
  14. Så vakkert du har det i den hagestua!!
    Skjønnhet over hele linja - akkurat som jeg hadde tenkt!
    Jeg liker stilen din SÅÅÅ godt!!
    Ønsker deg en strålende uke!!
    Klem Lokki

    SvarSlett