torsdag 11. mars 2010

Loverseat fra Anouska

Her er den nye benken min, og jeg har fått meg ny frokostplass. Her skinner solen og her er det deilig å sitte og spise. Akkurat i dag var det litt tåkete ute, men solen kom så vidt igjennom. Her skal jeg sitte og følge med på snøsmeltingen. Det kan ta sin tid men det minker litt hver dag. Vi har måket trappen ut til hagen så nå går det an å sitte der også. Men ellers så kommer jeg ikke rundt huset uten å vasse i snø til livet.
Benken er en loverseat fra Anouska og har plass til mange puter og to personer. Planen er at den skal stå ute i hagestuen. Også skal jeg ha et helt annet bord til da. Et mindre 8kantet gammelt bord jeg malte i vinter passer nok perfekt til. Bordet står i hagestuen nå og der kommer jeg jo ikke til pga. snø.
Men hva gjør jeg så med dette bordet da? Det er jo et nydelig bord så jeg har ikke så veldig lyst å selge det. Men tror nok at jeg må det.

Etter at jeg var ferdig med frokosten så bar det ned i butikken og finne fram hekleteppe og putetrekk fra Bloomintgville. Også vips, så ble benken enda mer romantisk. Akkurat denne benken har litt skader i malingen så denne tenker jeg at jeg foreløpig beholder selv. Men vil du ha en benk så ta kontakt. Jeg forhandler Anouska. Benken finnes også i antikk grå og leveres fraktfritt i Oslo og omeng. Anouska har lager i Asker så her er ingen leveringstid.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå venter jeg på en lastebil med antikke varer. Vet den er på vei og er så spent. Har også fått bekreftelse fra Maileg om at varer er på vei derifra. Affari har sendt kyllinger og høner også har jeg laget påskeegg. Skjekk de ut under kategori "Påske".
Ha en fin torsdag alle sammen.

15 kommentarer:

  1. For en nydelig benk å ha i hagen da gitt...Og bordet var jo kjempe flott..Høres gøy ut med en lastebil full av varer..klems..

    SvarSlett
  2. For en nydelig benk og bord.
    En og ha en så fin benk i hagen,sukk..
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Lykke til med butikkåpning! Det hørtes spennende ut. :)

    Den benken din var jo helt skjønn! Så fine utskjæringer på den. Kan tenke meg du er glad for å ha den i hus. :)

    SvarSlett
  4. Skjønn benk.. og aldeles nydelig bord!!!
    Blir spennande å sjå kva som kjem i nettbutikken snart da? Er spent på kva den lastebilden har med seg :D
    :o)

    SvarSlett
  5. Så nydelig benken er! Og med det teppet og putene ble det virkelig romantisk. Bordet ser også flott ut.
    Så spennende det må være å få så mye nytt å se på! Ha det godt!
    Fra Margit.

    SvarSlett
  6. Åh, den var utrolig flott...med de søte "blondene" Vi har ikke plass til noe ekstra her vi bor, og det ergrer meg støtt, men... en dag kanskje, når vi har huset for oss selv, men...jeg ser jo ikke akkurat frem til det heller da ;-)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott!! Både bord og benk:)
    *SUKK* den som hadde svææært hus,med masse masse plass:P
    Barnedåpen var kjempe fin:)Og Prinsessa mi ble heldigvis frisk til den store dagen=)
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig benk og bord du har... kjempespennende med butikk da...

    masse lykke til =)

    Klem O=)

    SvarSlett
  9. Nydelig benk og bord du har... kjempespennende med butikk da...

    masse lykke til =)

    Klem O=)

    SvarSlett
  10. Fantastisk vakkert :)
    god kveld - hilsen anita s

    SvarSlett
  11. ÅÅhh bare nydelig den Ragnhild:-)
    Spennende tider for deg ser jeg;-)
    Ha en koselig kveld, klem Hege
    ( som har havnet i "tidsklemma" bare, he he!)

    SvarSlett
  12. Hei Ragnhild
    Så flotte varer du får inn, kule de putene og gratulerer med flott artikkel ♥ og at butikken din går så bra :) Kjempeflott benk og bord, dette kunne jeg godt tenke meg å ha hatt, bare jeg hadde hatt plass!!! *smil* Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Så flott artikkel med deg i Asker Avisen da, Ragnhild. Kjempegøy!!
    Ha en herlig helg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  14. nydelig benk, utrolig vakker.. spennenbde at du venter på lastebil-lass.. har du vært og plukket varene ut selv??
    klem , og kos deg i frokostbenken en annen morgen,- kanskje sola stikker innom i morgen??
    klem¨¨*

    SvarSlett