tirsdag 9. mars 2010

Reportasje i Asker Avisen.

Her kommer artikkelen som står i Asker Avisen nå.
Klikker du på bildet blir det større og mer leselig.
Jeg har fått mange tilbakemeldinger og lært at Aker Avisen, ja den leser stort sett alle som bor i Asker. Jeg også. Jeg er en leser og tilhenger av lokalaviser jeg, og fast abbonent på den vesle avisen Ryfylke fra hjemmstedskommunen min også.
¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag har jeg vært hos Anouska og hentet en benk. Det er en loverseet og plass til to stk. Den står nå i stua og venter på meg og kaffekoppen. (bilder kommer når jeg har fått riktige puter og stasj rundt den)
Ha en fin dag alle sammen.

19 kommentarer:

  1. Da kan jeg komme og handle på butikken din ,når jeg er på besøk hos svigermoren min. For hun bor i hyggen.

    Kjempefin artikel i avisa.
    Klem

    SvarSlett
  2. jeg skal se etter deg i avisen...
    Ja, kan ikke du åpne interiørbutikk i Asker...jeg kommer innom garantert.
    Lykke til med drømmene og nyt den fine dagen i dag.
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott artikkel!!!

    Ha en fin dag!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Så flott artikkel, og lykke til med kommende interiørbutikk!
    Klem Tino :)

    SvarSlett
  5. Flott artikkel :))
    Masse lykke til med leting etter lokale :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. så moro da Ragnhild :)
    håper du finner et drømmelokale..ønsker deg masse lykke til!!!
    flott artikkel ;)
    ha en fortsatt fin dag!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  7. Gratulerer Ragnhild - sååå gøy!! Flott reportasje :o)

    Ha en flotters uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Gratulerer ....så spennende.
    Ha ein flott dag.

    SvarSlett
  9. Så gøy, gratulere...dette blir spennende!!
    Ønsker deg en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  10. Så spennende, og lykke til!
    Jeg kommer garantert innom :-)

    SvarSlett
  11. Så kjekt! Flott reportasje og artig at du åpner "levende" butikk også. Det kan jo hende man har veiene forbi vet du ;-)

    SvarSlett
  12. Hej Ragnhild
    Tack för de fina kommentarerna på min blogg om mina smycken, Tack!

    Jag skickar till Norge.

    Du har en fin blogg men väldigt fina bilder, och massor med fina saker!

    Ha det gott
    /Maggan

    SvarSlett
  13. Så morro å lese om deg og super reklame for nettbutikken din. Grattis. Det blir spennende å følge deg videre i planene dine :) Alice var en råbra film, du kommer garantert til å elske den. Jeg fikk desverre ikke sett den i 3D så har du heller muligheten til å gjøre det så gjør det. Vi var på forestillingen som gikk klokken 21.15 så det var ingen barn der da, men filmen gikk tidligere på kvelden også vet jeg. Husker jeg ikke helt feil så fikk filmen aldergrense 11 istedet for 7 på grunn av at noen av scenene kan virke ganske skremmende. For å si det slik så er det stor forskjell på den animerte varianten og denne, så jeg vil tro den kan bli litt for rå til en 5 åring.

    SvarSlett
  14. Så flott! Og så morsomt det var å lese avisartikkelen om deg! Håper du snart finner egnede lokaler, slik at du får starte opp ned butikken din.
    Blir nok mange som vil gjøre en handel der! Du er virkelig en kreativ og allsidig dame! Tusen takk for din koselige hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  15. Ja klart du skal ha en sjarmerende dekoratør....:) Nå er jeg spent på plasseringen? NÅR? Gratulerer!! Har ikke sett Askeravisen ennå...Klem

    SvarSlett
  16. Så kjekt med artikkel i avisa!
    Nydelege ting du får inn i nettbutikken for tida:)
    Ha ein herleg dag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  17. SÅ vi öppnar ny butik både du och jag...då har du fullt upp att göra oxå, om dygnet kunde ha några timmar till, kramen

    SvarSlett
  18. Jeg har visst ikke fått med meg denne - så flott avisartikkel om deg! Kjempegøy :)

    SvarSlett