lørdag 28. juli 2012

Nyheter hos Bloomingville


I dag har jeg vært på innkjøp hos Bloomingville. Veldig koslig å hilse på alle sammen, og få se hvor stort det egentlig er. Wow! De er mange flere, og har et mye større lager, showroom og kontorer enn hva jeg innbilte meg. Kult:) Jeg syns de har ekstremt mye fint til høsten. Forandret litt stil og jeg elsker det. Det er mye naturlig tre, hvitt porselen, friske farger og gull. Endelig er det igjen kult meg gull. Og det er jo bare så vanvittig nydelig sammen med hvitt. Lekkert, lekkert, lekkert sier bare jeg. Og jeg gleder meg. Har alltid vært mer glad i de varme fargene, spesielt på høsten. Så i høst skal det gull inn i stua mi. Også en liten oransje fargeklatt. Jeg er vokst opp (på 70-tallet) i et oransje rom, Oransje tapet, tak og brune lister. Det var alltid sol på det rommet. Og kanskje derfor jeg digger den fargen:))

Skal ikke mer enn en liten telyskopp til. Litt gull. Kan tro det blir flott lys i de. Og se, der er det litt oransje også:) Også må du legge merke til den store hvite "papir" porselensvasen. Den er jo så flott. En diger grein oppi der. Og vips, så har du noe kult på bordet. Jeg tenker på rognegreiner eller de der gule kvastene som står i veikanten nå. Det blir flott vet du.

Rundt tøfft bord i naturtre.  Passer både til sidebord og foran sofaen. Merkelig hvor kult jeg syns det er med hvitt porselen på tre nå. Helt rått;)







Ja det er bare å glede seg. Og allerede i august begynner det å dukke opp i butikken. Jeg begynner å legge ut i nettbutikken for forhåndsbestilling så snart jeg er hjemme fra Danmark. Og det er jeg allerede i neste uke. Desverre, egentlig. Vi har jo hatt noen fantastiske dager her. Campinglivet er herlig, i steikende sol. Rusle ned på stranden og gjør det jeg vil så lenge jeg gidder. Vi har nøte livet i en uke og skulle veldig gjærne vært en uke til. Men den får vi ta til neste år.
Hva enn du driver med, så husk å nyt livet også;)

1 kommentar:

  1. Flotte bilder:)
    Er ikke sånn kjempefan av gull, men vinglepetter som jeg ER kommer det nok noe tilslutt...

    SvarSlett