søndag 4. desember 2011

JULEGAVEDRYSS


Bli med på vårt julegavedryss.



Gå inn på Facebook HER og bli liker av siden, del og fortell at du har gjort det under innlegget der. Er du allerede liker så fortell at du er det og del.
Og du er med i trekningen av julegaver til en samlet verdi på kr: 1940,-.

1. 2m. voksduk i lin med tekst. verdi kr. 740,-
2. Saueskinn til stompen;) verdi kr. 450,-



3. Armbånd med ur + såpe, verdi kr. 318,-
4. Romduft + såpe, verdi kr. 434,-

De heldige vinnerne trekkes den 18. Desember.

Vil også opplyse om at det er blitt lagt ut mange fine varer for salg nå. Jeg skulle så gjærne hatt en julekalender med noe nytt hver dag. Men vi er så redde for å glemme det en dag, så vi legger heller ut gode tilbud nå, så får alle muligheten til å få det med seg. Også har vi julegavedryss istedetfor julekander. Håper det frister å så mange som julig blir med. Runder vi hundre likere (altså 4600) så legger jeg til enda en gave.



31 kommentarer:

  1. Så koselig, jeg vil gjerne være med :)
    Er allerede "liker" på Fb,
    og har delt også :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Anja
    anja.madsen@online.no

    SvarSlett
  2. Deler og signerer med glede:))

    Mvh
    Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Så koselig! Jeg vil gjerne være med og deler med glede link :)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt å vera med på konkurranse. Kjempefine premiar! Likar og har delt på Facebook.

    Ha ei fin adventstid.
    rjoren@mail.ardalsnett.no

    SvarSlett
  5. Klart jeg er med :)
    Er allerede en liker på facebook, har klikka liker og delt :)

    Ha en koselig adventstid

    SvarSlett
  6. Klart jeg er med :)
    Er allerede en liker på facebook, har klikka liker og delt :)

    Ha en koselig adventstid

    SvarSlett
  7. Jeg er med og har likt og delt på facebook!

    God adventstid!

    Klem

    SvarSlett
  8. skulle gjerne vært med på denne,men jeg har ikke fb,men dette var en helt skjønn blogg!!!! og så nydelige premier;)

    SvarSlett
  9. Jeg er med :) og jrg "liker".
    Ha en fin adventshelg.

    Mvh Sylvia

    SvarSlett
  10. Fine gaver! Har delt på face!
    Madeleine_sandbo@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Liker og deler :)

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.

    SvarSlett
  12. Hei, jeg er med:-) Delt på fb:-)
    Mvh Tanja Bolstad( tjbolst@online.no)

    SvarSlett
  13. Så hyggelig gjort av dere <3 Jeg liker det veldig godt og har delt med mine venner .
    God førjulstid til dere :)


    Mvh Marianne Eftestøl
    tussi_68@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Wow, så flotte premier=)! Jeg krysser fingrene!! Liker og delt på Facebook!

    Ha en herlig adventstid!
    Klemmer!

    SvarSlett
  15. Hoppas helgen varit bra och att du nu säljer mycket inför jul, här är det ingen snö ännu men jag tror det kommer ikväll, så kallt....bbrrrrr..

    Ha en fin vecka, kram

    SvarSlett
  16. Har klikka liker på fb, men aner ikke hva dele er..... Er fersk på fb og har ikke skjønt alt ennå.

    SvarSlett
  17. Koselig med gavedryss,, jeg liker og har delt på facebook..
    Sjekk ut min lille julegiveaway på www.gobyheart-anka.blogspot.com
    kommer opp i løpet av kvelden.,

    Anka

    SvarSlett
  18. Liker og har delt ;)


    Bodil Pretorius
    Boanitapretor@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Likt og delt:)
    Vivian Amundrud

    SvarSlett
  20. Jeg liker og har delt. Utrolig flotte ting!

    SvarSlett
  21. Jeg er med O=)

    Liker og har delt.

    SvarSlett
  22. Jag gillar sedan tidigare och nu har jag delat också :-)!

    Vilka fina julklappar!!

    Anette

    SvarSlett
  23. Eg eeeeelskar julepresangar! Likar allereie Wallas Verden, og deler gjerne på facebook.
    Ha ei fin førjulstid!
    Klem Kringlepipen

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med. Er liker og delt på facebook.
    Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  25. Liker og har delt :)

    SvarSlett
  26. Gøy!

    Jeg er liker og har delt siden :)

    tvi tvi!

    SvarSlett
  27. Så spennende..! Blir gjerne med! :-)
    Liker på fb og har delt.

    Hilsen,
    Hege (hege[@]webmail.no)

    SvarSlett