torsdag 3. februar 2011

Vinneren ble.... + litt om gardiner og slikt.

Tam,tadada ta, eller..... hvordan en fanfare skrives:))
Vinneren er trukket
Og da vil jeg gratulere Lavendel Mio som vinner av konkurransen. Her i min blog og face. To andre vinnere er også trukket inne hos Tips og Inspirasjon til hjemmet. Bokstaver og teppe er allerede på vei.

Er det snart påske altså. Påskeeggene fra Jeanne d'Arc er kommet allerede de. De ligger nede på lageret her for jeg syns nå liksom det fortsatt er superlenge til påske. Kasta ut julepynten på mandag og følte ikke for å legge påskeeggene der julepynten lå. Joda jula varer helt til påske. Jeg vet det. Skal legge de ut i nettbutikken så snart jeg får tid, og da triller de fram i butikken også.
Har også fått in mange flotte tekstiler fra Jeanne d'arc Living. Duker, servietter, bestikkruller og håndkler. Gardinene mine er også kommet. De jeg skal ha hjemme. Nå må jeg bare bruke kvinnelist og min mann til å henge opp røret de skal henge i. Jeg skal såklart ikke ha en vanlig gardinstang. Det blir for enkelt. Neida, her har nemlig dukket opp en ide om en stang eler rør fra et fjøs. Og i karporten ligger de gamle rørene fra svigerfars fjøs i Ålesund. Komplisert skal det være, det er da det er morsomt, eller... Rørene er i feil lengde så de må kappes og sveises. En stor porsjon kvinnelist tenker jeg at jeg må servere.
Ønsk meg lykke til da;)
Tada! ha en deilig kveld

8 kommentarer:

  1. Gratulerer masse ,)
    Nydelige påskeegg, JDL har de lekreste ting!
    Nyt kvelden!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Du kan tro jeg ble glad da jeg hadde vunnet den flotte premien, tusen takk!!:)
    De påskeeggene er til å spise opp:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Lavendel Mio..

    de påske eggene var kjemepfine..

    Nyt kvelden
    klemmer

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så flott at butikken din går så bra da, og at du til og med må ansette noen.
    Supert.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren :)

    Og lykke til med "fjøsrørene",det kommer til å bli supert !!! Har selv tenkt å bruke noen sånne til bord og hyller,etterhvert :) Med røfft treverk på !! Fine varer du har fått inn,ser jeg....føler det er lenge til påske,jeg også,men påskevarer har jeg lagd en god stund allerede. Godt med allt som er gjort :)
    Kos deg,og ha en toppers helg,og bruk kvinnelisten for allt den er verdt :) :) Håper du viser oss,når alt er på plass :)

    SvarSlett
  6. Hihi. Jeg vet... :)

    God helg til deg også! klem

    SvarSlett
  7. Oj, de rørene høres fryktelig spennende ut!! Håper du når fram med all din list, hihi. Og håper du knipser bilder av det når det er ferdig!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til vinnerne.

    Kjøpte pute av deg er for litt siden, ble kjempefornøyd etter en vask. Helt vidunderlig også billig da!

    Hilsen fornøyd nettbutikk-kjøper!
    Fin lørdag! Klæm

    SvarSlett