onsdag 23. februar 2011

Ny vegg og mange nye varer.

Butikkens nye vegg er på plass. Og jeg er kjempefornøyd.

Jeg fikk ideen om å sette vegg bak på den gamle kjøpmannsdisken min. Den har jo aldri vært en disk men en butikkhylle stående inn til vegg. Sikkert med fine hyllereoler på veggen over. Jeg syns den er kjempefin og har hatt den inn til en vegg i butikken. Men pga. store vinduer i butikken har jeg lite veggplass, og med mange hyller, tallerkenhyller, bilder og klokker til salgs så trenger jeg jo sårt vegg.

Så var det bare å hyre inn min kjære snekker og en helgejobb etter står veggen der. Nå har jeg utsillingsvindu på baksiden og veggen sitter kun fast på kjøpmannsdisken slik at jeg kan flytte den. Jeg må innrømme at jeg føler meg litt lur nå, og syns det ble veldig smart og fin løsning. Tjihi;)

I samme jobben lå også vegg til prøverommet. Den ser du bak skapdøren der og nå er det bare å henge opp gardin. Og klærne kan bare komme. De første kommer faktisk denne uken:)
Har flyttet rundt på alle møblene pga. den veggen. Det var en kjempejobb og jeg holdt på hele søndagen og mandagen. Nå er det sånn noenlunde på plass. Som kunde syns du nok alt er på plass. Men i mitt hode har det allerede dukket opp bedre løsninger. Jeg må nok flytte noen møbler til. Det blir etter vinterferien må vite;)

Det nydelige porselenet fra Marie Liliegren som nettopp er kommet inn i butikken skal du se nærmere på i morgen. Og utstillingsvinduet på baksiden av veggen ble jeg ikke helt ferdig med, så det kommer det også bilder av senere.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå skal jeg nyte kvelden med en ordentlig blogrunde, det har vært så mye å gjøre med snekkerjobben, rydding og flytting i butikken og mengder med nye varer så jeg har jo ikke hatt tid til annet. Men nå i kveld nå skal jeg bare kose meg:)

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har i butikken og utrolig lurt med veggen. Det ble jo kjempe fint. Nydelig butikk kunne gått på oppdagelses ferd her i mange timer:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei Ragnhild!
    Dette ble jo veldig flott - så smart!!! Må nok snart ha meg en tur til Asker og butikken din igjen...

    Ja, angående åpningssermonien, vurderte jeg å dra til byn selv, men fant ut jeg ville få se mer på fjernsynet. Ble litt skuffet over sendingen da, ettersom det bare var bruddstykker som ble sendt... Blir nok å være i sentrum og få med seg noen medaljesermonier etterhvert :o)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Va fint du har det i butiken! Tyvärr bor jag så långt borta att jag inte kan komma på besök...

    Ha en skön torsdag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  4. jammen har du gjort litt av en jobb du.. så fint det ble.. sikkert smart å sette opp den veggen..

    ha en fin fin dag
    klemmer 0))

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg glad som leste at butikken din ligger i Asker. Det er jo ikke så atlfor langt for meg siden jeg bor i Oslo. Må ta meg en tr en gang og se på alt det flotte du selger.
    Lekre bilder!
    Kos deg masse med bloggrunden din.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Det ble jo kjempe flott:-) var innom butikken din for et et par dager siden og handlet litt nok engang. Tenkte jeg skulle få laget et bloggtreff nå, og da tenkte jeg på butikken din...

    Send meg en mail hvis det kunne være int. på mail ped-hyl@hotmail.com

    klem klem fra jeanette

    SvarSlett