tirsdag 15. februar 2011

Erstatter kong vinter med interiør.

Heisann, har du det bra? Bare bra her også. Bortsett fra at det snør igjen. Nå er jeg så lei av snø og kuldegrader at jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Prøver å overse det hele og konse på noe annet. Men det er ikke lett da jeg har store vinduer her og en ser jo liksom ut på snøen som daler ned uansett hvor en snur hue hen. Men jeg skal ikke plage deg med min dårlige kjemi med kong vinter.

En av tingene jeg har funnet på, for å konsentrere meg om noe annet, er å henge opp enda en ny hylle. Det har jo, og er jo forsåvidt enda, litt halvferdig her. Selv om det er lenge siden det var ferdig oppusset så mengler det litt hyller og sånn både i det ene og andre rommet. Over skjenken på spiserommet hang jo julekalenderen. Når den forsvannt ble det vanvittig tomt der. Og noe måtte gjøres.

En stor og god, ja egentlig diger hylle. Butikkens største er kommet opp på veggen. Og den rommer mye. Der skal jeg ha ting og tang til nytte og pynt. Ja jeg bruker egentlig ofte disse tingene jeg. Har ikke akkurat melk eller saft i de gamle muggene. Men gu så vakkert det blir med blomster i.

hyllen finner du i nettbutikken her.

Nå skal jeg ta på meg bobblejakke, hansker, skjerf, støvletter og skylapper. Lure meg forbi kong vinter og ned til butikken. Der står alt litt på hode etter at jeg sendet et digert skap ut dørene i går. Så da er det på tide å ommøblere litt. Også har jeg fått beskjed om at en levering fra Chic Antique er på vei. Spennende. Kommer nok i beg. av neste uke.

Tuddelidu ha en fin dag.



4 kommentarer:

  1. Koselige bilder..
    Jeg er også lei av vinter men hva skal vi gjøre??
    Må nok bare bite det i oss:)

    Kos deg på jobben!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så lekker hylle, Ragnhild! Hyller får man aldri nok av;))

    Ha en riktig fin tirsdagskveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Så fin hylle du har Ragnhild... koselig å holde på inne litt når været ikke er helt slik en ønsker det.

    masse flotte ting...her går det i løk planter for å føle litt vår...

    ha en fin dag =)

    klemmer 0)

    SvarSlett
  4. Vad fint du har det här! Tack också för besöket i min blogg!

    ha en skön dag trots kylan!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett