tirsdag 25. januar 2011

KONKURANSE - Tips og Inspirasjon til Hjemmet

I samarbeid med Tips og Inspirasjon til Hjemmet er det nå konkurranse.
Wallas Verden er ukens Nettbutikk.
Og vil du være med så kan du altså vinne disse flotte bokstavene fra Jeanne d'Arc Living.
Jeg lovet jo at om vi kom over 3000 likere på face så skulle jeg legge til enda en premie. Nå ble det slik at den ble i samarbeid med tips og inspirasjon til hjemmet. Hun gjør en kjempejobb med stor facebook gruppe og blogg. Og siden tiden stadig løper fra meg og jeg ikke får promotert konkurransene mine så mye som jeg burde gjøre ,syns jeg et slikt samarbeid er helt toppers. Så jeg er veldig glad for det. Håper jeg du også er. Så er du ikke medlem der så anbefaler jeg deg å bli det. Gruppen har mange aktive medlemmer og her skjer mye, med bla. ukens nettbuikk.
Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Virkelig elegante bokstaver! Også så fint satt opp med o'en på topp, ble jo skikkelig svung over det hele! :)
    Jeg må jo kommentere skatollet ditt nedenfor også. Et slikt har jeg aldri sett før. Veldig deg, veldig annerledes, og veldig spesielt med minner fra halve slekta. Tøft! :)

    SvarSlett
  2. Så fina bokstäver!
    Har gått in och tryckt på Gilla-knappen på Fb...:))
    Kraamizar Git

    SvarSlett