torsdag 15. oktober 2009

Nytt fra Chic Antique.

I tillegg til en pakke fra Maileg kom det en pakke fra Chic Antique i dag.
Og denne boksen i fattigmannsølv, som mange går og venter på, var med der.
Den er bare lekker. Dette er ikke et lite smykkeskrin men en ganske stor boks.

Og den er ikke utsolgt lenger. Jeg fikk inn flere;)
Legg merke til det fine hjertet i bakgrunnen. Det har så varm og fin farge. Heter jernhjerte men er patinert bronse.

Også disse søte flaconene. Bare helt nusselige.

Siden mange venter på magnetene så tar jeg med et bilde av de også.
Det er meningen at du skal feste små skjønne bilder på emaljeskiltet ditt. Den er tiltenkt skiltet med teksten "chare a little love today", men den henger like god på de andre emaljeskiltene og kjølekspet også. Så nå er det bare å finne fram vakre bilder og piffe opp skiltene.

Jeg har klippet sommerfugllavendelen min. Og de kvistene er så fine. Har sånn herlig grågrønn farge. Fikk meg ikke til å kaste de i komposten. Derfor satte jeg om datteren min i gang med å lage lysbunter. Har brukt naturfargede kertelys da jeg syns disse lysene ser mer hjemmelagde ut. Akkurat slik de var i de gode gamle dager;)
Alle ordrer får nå en slik lysbunt i ordregave.

Litt seinere i kveld skal jeg bruke tid på Vakre hjem og interiør. Det kom i posten i dag, og jeg har selfølgelig bladd fort igjennom det. Men tvang det ned på bordet igjen. Der var noe veldig lekker der som jeg vil kose meg med i seine kveldstimer.
Må dere kose der dere også. Ha en deilig ukeslutt, trudelutt!!

18 kommentarer:

  1. Jeg falt helt for det skrinet i fattigmannssølv. Så lekkert! Flotte bilder du har tatt. :)

    SvarSlett
  2. Hei
    ja, dette var jo nydelig. Flotte lysbunter. ha en fortsatt fin kveld og nyt bladet, det har jeg gjordt.
    Kristin

    SvarSlett
  3. Så herlig det skrinet var...det likte jeg virkelig...
    Så smart med de kvistene fra lavnedelen din...

    Nå skal jeg nyte vakre hjem også..
    kos deg..Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Nydelig alt sammen!
    Ikke gå glipp av give away hos meg;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nyyydelige ting<:)

    Kjempekoselige lys:) Hva er kertelys, er det samme som bedelys?? har ikke helt skjønt det enda jeg :/ har tenkt å bestille fra bloominville skjønenr du, men jeg har jo ikke peiling hehe....er litt ny i dette :)

    Du er så flink til å få det til, nydelige bilder og alt :)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så mye lekkert!
    Nå skal vi først inn i nytt hus, deretter kan jeg fylle litt på med lekkerheter ;o)
    Lotteri inne hos meg forresten ;o)
    Klem fra nanni

    SvarSlett
  7. For et herlig skrin og hjertet var bare skjønt! Er enig i at lysene er finest i den naturlige fargen:o)
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!!!
    Hjertet i bakgrunnen er utrolig fint, og så skjønn boks m/lokk!!!
    Så lekkert du har bundet lysene:)
    God helg, og hils familien!!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. For et nydelig skrin!!
    Kjempesøte bunter av lys dere har laget.
    Klem,M
    :D

    SvarSlett
  10. Så flotte lysbunter!
    Fin lavendel. Aldri hørt om sommerfugllavendel før.... (men du husker ikke det botaniske navnet sikkert?? frø, vettu!)
    Vet du forresten hvor lang tid Chic Anitque bruker på å sende varer?? Bestilte der på tirsdag, og er litt stressa (noen få uker til jeg bør åpne!)
    Ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  11. Så mye fint du har fått inn! Den boksen var jo bare helt nydelig :)

    Ønsker deg en fin helg videre. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  12. hei hei:)))
    Fikk pakke i posten idag,og du er bare supersnill altså,tusen takk for både flere noteark og den stickersen!!Du har så mye fint i nettbutikken din,er innom å titter flere ganger i uken hehe..
    Blir alldeles ikke den siste bestillingen :D
    Ha en fin helg videre!

    SvarSlett
  13. Hei! Så koselig du ville være med på givawayen. Takk for hyggelig kommentar :)

    SvarSlett
  14. hei ragnhild -
    og takk for koselige hilsener fra deg..
    ser varene strømmer inn, så gøy!
    ..ang bloggtreffet, må jeg nok se det litt ann, den helgen er allerede fullbooket, men jeg skal se hva jeg får til, ok!?..hørtes bare så kjempekoselig ut - et flott initiativ fra deg!..da hører du fra meg om det nærmere!
    ..fortsatt fin søndagskveld
    moaklem

    SvarSlett
  15. Der er det!!! :D Eg har sett etter noke å putte LilleKjerubens strikker og spenner i på badet... og det skrinet er jo perfekt! Og såååå nydelig!

    SvarSlett
  16. Hej Walla! Jeg er helt vild med din fine side. Er lige kommet i gang med en side selv, hvor jeg henviser til dig. Må jeg lægge et kopi af de fine lys ind med link til din side?.
    Hvordan har du lavet nodepapieret? er det købt eller klippet ud af gamle nodebøger?
    KH Inger Lise

    SvarSlett