onsdag 14. oktober 2009

Fifi la Ferraille's SMYKKER.

Jeg digger kreativitet. Jeg liker gjenbruk og jeg elsker smykker.
Jeg elsker også ting som gir rom for undring, beundring og en liten samtale.
Derfor har jeg falt for smykkekreasjonen til
Fifi la Ferraille
Den franske damen sitter og lager de herligste smykker av alt fra rørlegger dingser, rariteter fra systuen, muttere, kjettinger og alt annet som dukker opp. Alt blir enten forsøllet eller messingbehandlet.
Smykker, armbånd, øredobber og nøkkelringer kommer inn i nettbutikken.

Til slutt anbefaler jeg et besøk på Fifi's nettside. Den er bare herlig

Ha en fin ettermiddag og kveld alle sammen.
Her fryser jeg på fingrene selv om jeg er inne. Brrrr.... -4 i morres.

14 kommentarer:

  1. Heisan..

    Så tøffe smykker...skjønner godt du falt for dem!

    Du får fyre med ved i kveld så du holder varmen:) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. veldig fine :)))

    Du?

    Har du laga den headingen din selv??? den er utrooolig stilig!

    SvarSlett
  3. Haaar du sååå flink du er !! I photoshop??? er det vanskelig å lære ??? :/

    SvarSlett
  4. for noen skjønne smykker du har kommet over...

    kryp under teppe med en god kopp varm kakao...n yt kvelden
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Kule smykker....
    Kaldt hos deg og ja.
    -4 grader i sauda i dag tidlig også.
    Så nå er fyringssesongen i gang....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøffe.
    Klem kristin

    SvarSlett
  7. aah...kule smykker.

    har ikke sett disse før!
    Moro med gjenbruk, det liker vi godt!!!

    Skulle gjerne vært på bloggtreff, men skal bort akkurat den dagen. Synn da!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  8. Så kreative smykker! Jeg bare suger til meg inspirasjon om dagen, siden jeg studerer kunst og design, der jeg bare er nødt til å være kreativ selv. Vi har fått den veldig enkle, men umulige oppgaven "lag noe å bære noe i". Forslag mottas såklart med takk ;)

    Forresten, du lurte på om den stofftrykkboken er å få kjøpt. Den er sikkert tilgjengelig på nett, men den er ikke helt ny (90-tallet kanskje?). Har den ikke selv. Men man har mange muligheter med stofftrykk, så det er gøy å lære. Ha en finfin kveld!

    Stine

    SvarSlett
  9. åhh, de va skikkelig fine!!
    Like åsså det som e litt annerledes enn h&m liksom :-) Skal jammen sjekke ut sia demmes!
    Takk for tipset .-)

    klem

    SvarSlett
  10. Her har du skutt blink, Ragnhild! Tenker det blir en suksess! Torsdagsklem fra Gro!

    SvarSlett
  11. Noe så orginalt.. løper inn på siden hennes for å se mer.. takk som deler! :)

    SvarSlett
  12. Hei hei!
    I går fekk eg pakken eg bestilte for deg, og eg er heilt imponert over kjapp og smertefri levering! Tusen hjarteleg takk:) Og takk for nydeleg sjablong og kort på kjøpet! Eg skal handle hos deg igjen, ja:)
    Stor klem Anne:)

    SvarSlett
  13. Hei Ragnhild!

    Tuuusen takk for sist. Veldig hyggelig å møte deg ;) Skulle gjenre vært med på bloggtreff til deg men programmet er dessverre allerede fullt. Jeg er helt klart med ved en senere anledning!

    Så skjønne bilder du viser!!
    Ja, gjett om jeg gleder meg til Vakre Hjem og Interiør. Må finne akkurat den rette timingen på å lese det.

    Fredagsklem fra Maia

    SvarSlett