torsdag 11. juni 2009

Nye skilt og kors i butikken

Er du religiøs og disse tingene er kjære ting å eie i din tro eller er du bare sånn som meg, som syns de er vakre og stemmningsfulle? Jeg har fått inn 3 forskjellige jernkors i butikken.
Jeg la de inn i en gammel bibel jeg har arvet. Slekstsbibelen til Ole Gråbein Olsen.
Postbudet hadde med seg en utrolig tung pakke i dag. Så vidt jeg klarte å bære den inn. Det var skiltene jeg bestillte til butikken. Ikke alle er kommet men ganske mange. Så ta en titt her.

Her skinner solen så herlig. Og i dag skal jeg plante staudene jeg var å kjøpte tidligere i uken. Tenk så fort tiden flyr. Nå er det snart sommerferie dere. Hverfall fro ungene. Denne uken er det skoleavsluttninger og dugnader hver dag. Bare ikke i dag. I dag skal jeg plante stauder:)
Stort smil fra meg til dere alle sammen.

13 kommentarer:

  1. Så fine ting! Jeg har gitt deg en utfordring!

    Sol

    SvarSlett
  2. Hej min vän !

    Härliga skyltar, och korset är så vackert, så snyggt stileben !
    Ha det gott !
    Klem från mig.
    Åsa

    SvarSlett
  3. Heisan!!
    Skjønt kors!
    Er det en arvebibel?
    Gråbein er ikke et navn vel
    Det finnes så mange morsomme navn..
    :)!!
    Tøfft av deg å skrive det du gjorde på forsiden av NIB...
    Jeg ville aldri gjettet det utifra dine tekster...ikke at det spiller noen rolle!

    SvarSlett
  4. Åå de korsene var kjempefine... skiltene dine også..

    Så koselig å få plante litt da..Ja det er en hetisk tid dette....
    Men snart nå så er skolen over ..da kan man senke skuldrene for mange ting som skal huskes på=)


    Ønkser deg en fin fredag =)

    klem kerstin

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Så fine ting du har fått inn! Syns det var veldig flott det du skrev hos Nib i dag. :) Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Hei så fint det du skrev på NIB idag og så sant !!!! :))

    SvarSlett
  7. wow så mye lekekrt:) elsket det turise skiltet og ser akkuratt for meg hvor jeg skal ha det. Iler inn i nettbutikken:) øsnker deg en fin helg:) klem monica

    SvarSlett
  8. Hei,Ragnhild.Sterk,fin,åpen og ærlig kommentar fra deg på NIB i dag.Jeg bryr meg ikke om skrivefeil i bloggene,det viktigste er inspirerende bilder.Det er det hos deg! Fortsett å blogge som du gjør nå.Varm klem fra Crinoline

    SvarSlett
  9. Så vakre skilt og stillben.

    Lykke til med de nyplantede staudene!!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  10. Så skjønt bilde med korset og bibelen! Fine skilt, liker godt disse skiltene som er med å skape humor og glede i interiøret!
    Så stemningsfulle bilder nedenfor av bålkurven!
    Håper vi får solskinn i helgen også!
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. God morgen Ragnhild!

    Så fine ting du har fått inn til butikken. Bålkorgen under kan jo gi mye varme og stemninger på kalde sommerkvelder, den var flott!!

    Håper du får en riktig god dag i dag!

    Klem/Aina

    SvarSlett
  12. Hei Ragnhild
    I likhet med mange andre ble også jeg imponert over innlegget ditt hos NIB i dag. Det var godt skrevet. Jeg liker bloggen din veldig godt, og har aldri lagt merke til skrivefeil. Jeg leser ikke blogger for å bokstavelig lese dem. Jeg skjønner utmerket godt innholdet.
    Ha en fortreffelig helg, klem Yvonne

    SvarSlett
  13. Herlige skilt! Ha en fin helg i hagen!

    SvarSlett