mandag 11. mai 2009

Kaniner og engler.

Heisann;)
Det kom kaniner i posten i dag. Denne store skjønne kaninen er på plass i butikken igjen. Det kom også kjoler. At kaninene kan ha sin egen lille garderobe med fine kjoler og søte truser er jo ekstra morsomt.

Også disse prinsesse englene er så fine å pynte med. Trenger jo ikke være på et barnerom heller disse. Like dekorative på en hylle i gangen. Og skulle det komme en liten prinsesse på besøk, så har du jo en perfekt låne-leke. Du finenr alt i kategorien "barn" i nettbutikken.

Ønsker dere en superduper mandagskveld.

11 kommentarer:

  1. -Så søte Ragnhild! Jeg liker så godt den lange tynne formen :O)

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  2. ),O
    lö,)
    l),
    l




    De var jo supersøte!!
    Har dessverre ikke noen rundt meg som har bursdag med det første....
    men det er nå godt å vite hvor man finner sakene om så!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så koselige disse er:o)
    søte....og trenger ikke bare være til barna:o)

    SvarSlett
  4. Vilka raringar som kommer på posten till dig..hoppas du har haft en bra måndag min vän, stor kram VIOLA

    SvarSlett
  5. Så söta små vänner !!!
    Hoppas du har det gott.
    Kvällsklem från mig.
    Åsa

    SvarSlett
  6. eeelsker Maileg ;)
    Ha ei fin uke!!!
    Klem Anne***

    SvarSlett
  7. Så skjønne de er...og med egen garderobe da gitt...jammen er de heldige...
    Tusen takk for pakken og det ekstra som var oppi...du er så skjønn....

    Varme klemmer =)

    SvarSlett
  8. ...fiiine!!!
    skjønn maikveld...

    SvarSlett
  9. Morsomm kaninfrøken...den som hadde noen små frøkner å gi den til. Mine er blitt voksene nå.
    Du må ha en god uke!!
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Søte kaniner du har fått på besøk:O)
    Linket til deg i dagens innlegg jeg...Ble ikke fatet lekkert?Nyt dagen min venn...Klem fra Maliva

    SvarSlett