onsdag 27. mai 2009

En glad mamma:)

I barnehagen i dag var det ei lita jente, på 4 som hadde ventet veldig på mammaen sin. Når hun så meg så hører eg bare; mamma, mamma jeg må bare hente... også spannt hun inn i bygningen. Hadde ikke tid til å gi meg klem en gang, og det er første gang jeg har opplevd.

Og ut kommer hun med to små kvister med syrin. Værsegod mamma de er til deg:)
Selv om de hadde lagt lenge og ventet og blitt ganske så daffe, så hadde vi deilig syrinduft i bilen på vei hjem. Hjemme klippet jeg litt av stilken i håp om at de skulle suge vann og friskne til. Og se...det har de gjort.

Sinkbokstaver og flasker med patentlokk finner du i nettbutikken

Takk for besøket i dag Missfryd. Å drive nettbutikk kan jo være litt ensomt, må vite. Så da er det ekstra hyggelig når en kunde kommer på besøk. Så får vi pratet litt, og Missfryd har jo blogg også, så da hadde vi ekstra mye å snakke om så klart.

20 kommentarer:

  1. Så koselig! De er så søte de små når de gjør sånt for å glede oss voksne :-) Min fireåring finner som regel steiner, gress og annet ruskrask som hun stolt gir meg omtrent hver gang jeg henter i barnehagen. Vi har ruskrask etter henne overalt, så jeg må sette en bøtte i bilen som hun kan putte det i tror jeg ;-)
    Klem fra M

    SvarSlett
  2. Så koselig. Kan tenke meg et mamma hjerte smelter av slikt.
    Jeg fikk syriner av min kjære forrige dagen da han gikk tur med hunden. Må si mitt hjerte smeltet litt da :) :)

    SvarSlett
  3. Så sött !! värmer mamma hjärtat !
    Ha det så gott min vän.
    Klem från Åsa

    SvarSlett
  4. Å det er ingenting som varmer mer...så hyggelig - et øyeblikk som blir husket.
    Ha en fin kveld og nyt den deilige syrinduften.
    Klem Hanna

    SvarSlett
  5. Nydelige syriner.....og spesielt når jenten har plukket dem:o)
    Hyggelig med bloggevenn på besøk....man går ikke tom for samtaleemner da:o)

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  6. Så søtt av din lille prinsesse:-)
    Takk for i dag. Det var veldig koselig å besøke deg, Ragnhild. Jeg kommer gjerne igjen:-)
    Teppet/duken passet perfekt og det andre også. Kommer innlegg i morgen.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  7. Så kosleig å få blomster i barnehagen :) Ekstra fine blir de jo når man har fått de av de søte små.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Så koselig.
    Emilie og pleide å plukke til meg, og da har man ikke noe annet valg enn å putte de i vann. De står jo der så forventningsfulle, med store øyer og venter på våre glade - ååå for noen fine blomster.....
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  9. Noe så søtt! Syriner er sommerfavoritten. Husker når vi var små pleide vi å plukke syriner og suge bak på blomsten. Søt smak:) Så mye fint å se hos deg.

    SvarSlett
  10. Så koselig... det er koselig å få buketter av barna sine.. det varmer et morshjerte...
    Så kosleig å få besøk da...
    Klem O=)

    SvarSlett
  11. å, så nydelig!
    syriner av prinsessen på 4 - herlig!
    skjønne bilder!

    moaklem

    SvarSlett
  12. Beautiful flowers and pics as usual!

    SvarSlett
  13. Koselig blogg! :) Bor i Asker jeg også..
    Ha en fin dag da! Jeg titter innom igjen jeg!

    SvarSlett
  14. Hvis jeg rekker det kommer jeg sikkert. Men jeg husker jo ikke tid og sted! :)

    SvarSlett
  15. Åh kan förstå att du är glad! Vackra bilder! Kram Petra

    SvarSlett
  16. Takk for titten. Alltid spennande å kikke innom siden din. Fine bilder og koselige små historier.

    Saudabu

    SvarSlett
  17. Så koselig med syriner fra din lille datter, de er så søte de små, slike ting varmer ett hjerte:))
    Ha en fin kveld og pinsehelg!
    Klem

    SvarSlett
  18. Så søtt!

    Hørtes koselig ut med besøk av Missfryd, i denne bloggverden møter en mange flotte mennesker :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  19. Hei
    Jeg måtte innom for å ønske deg en herlig fredag. Her blir det sol og jeg kjenner at det kribler i fingre etter å ligge med rompa i været å grave i hagen:O)

    SvarSlett
  20. Så søt bukett!! Ha en fin langhelg! Klem-Mia

    SvarSlett