onsdag 15. april 2009

Avisen kommer:)

Litt travelt i dag. Å komme hjem fra hytta med alt som skal på plass krever sitt. Pakker er pakket og levert posten, og sist men ikke minst har jeg ryddet for hare livet. I morra føremiddag får jeg besøk av journalist og fotograf. Jeg skal bli intervjuet om bloggen og nettbutikken, om gjenbruk og loppemarkedstips.
Kjempekjekt å bli spurt. Åååå.. jeg er så spent at det neppe blir lett å sove nå. Men det må jeg...

Bildet er en liten smakebit av diverse bilder jeg skal ha over sofaen.

14 kommentarer:

  1. ååååå så spennende da... Pakker er blitt levert... ikke min vel???

    Massse lykke til med intervjuet i morgen O=)

    Klemmer 0)

    SvarSlett
  2. Så morro. Hvor kommer dette intervjuet??

    Lykke til.

    Lisbeth

    SvarSlett
  3. Lykke til!!!
    Dette går så bra så :-)

    Klem fra Anne / Anemone

    SvarSlett
  4. Det blir spennende, lykke til.
    Ha en fin dag, Marilyn

    SvarSlett
  5. Heisan...så kjekt å bli spurt om intervju...ikke rart med den fine bloggen du har:)) Ønsker deg lykke til i dag, stor klem

    SvarSlett
  6. Så moro da, håper vi får se det. Lykke til!

    SvarSlett
  7. Hurra! Så heldig du er, nå blir det mange som blir kjent med nettbutikken din og også dine mange fine idèer til gjenbruk. Så spennende!! Håper du fikk litt søvn, spenningen til tross. Kanskje er du midt i det nå. Ha det godt. Hilsen Margit.

    SvarSlett
  8. Så morsomt da:-) Lykke til!
    Hvor kommer intervjuet?
    Klem I

    SvarSlett
  9. Lycka till !!
    Så spännande !!!
    Så många inspirerande bilder dom kommer att ta från ditt vackra hem.
    Det måste vi få höra mera om sedan.
    Klem från Åsa

    SvarSlett
  10. Hei du !
    Ser ut som du har hatt en fin hyttetur . Artig med disse gamle tingene du finner , jeg kjenner følelsen...
    Intervjuet gikk helt sikkert fint, vil jeg tro.
    Kos deg.

    SvarSlett
  11. Så spennende!!
    Lykke til, det går nok bra.
    Kanskje vi får se avisen???

    SvarSlett
  12. hei, takk for hyggelig hilsen. Hurra for omtale - morsomt! klem siv

    SvarSlett
  13. Spennende.. Lykke til, det går nok så bra så. Kanskje vi får en smakebit av repotasjen her i bloglandia også, eller?

    Ønsker deg en fantastisk flott helg;)

    SvarSlett
  14. Håper på et nytt innlegg snart. Ikke lenge siden jeg oppdaget bloggen og butikken din. Begge deler er like vakre. =))

    SvarSlett