fredag 19. september 2008

Da har jeg gjort unna et loppemarked til. Og i dag var jeg heldig. Det var nesten ikke folk der :) Jeg kunne slappe av og bruke den tiden jeg trengte til å vurdere og titte på tingene. Jeg fikk tak i 3 gamle pinnestoler, et nattbord også noe pressglass og ganske mangen gamle rammer. Nå skal jeg lage fine bilder til nettbutikken.

Tidligere i uken var jeg på Stoff og Stil og handlet inn litt lin. Nå ligger de ferdig vasket og venter på å bli puter, poser og noe annet spennede å overraske med i butikken. De gamle tråsnellene i tre og kniplingene kommer fra "Wallas manufatur". Det var butikken til mor.
Også må jeg få takke alle som legger igjenn en hilsen. Jeg blir kjempeglad. Og ønsker alle som titter innom en fortsatt god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar