onsdag 9. mai 2012

Hit og Dit, Bobiltur og Hverdagsstress.


Her går i ett og jeg tenker hver dag at jeg skal blogge. Men dagene går. Og det er tusen andre ting jeg osgå skal. Så nå syns jeg det er ille lenge mellom innleggene mine. Må bare skjerpe meg altså. Men litt sykdom i arbeidstokken, barnebursdag i nærmeste framtid, 17. mai-klær hva skal jentene mine ha på seg problemer, og mengder med nye varer i butikken, så bare blir det slik.

Gammelt Fransk hagebord er kommet på plass. Er det ikke skjønnt. Og i hagen bare må det være romantisk. Om en skal ha blomster der. Ikke sant. Og da bare må man ha et slikt bord. Jeg har 3 litt forskjellige og må selvfølgelig beholde et selv.

Det andre vi bare må ha i en romantisk hage er såklart et sinkbadekar. Barnesinkbadekar helst. Fyllt med blomster. Ser for meg Dronning Ingrid Pelargonier oppi der. Nydelig. Det er trebunn i karet men skal være vanntett. Dette har jeg hatt med meg fra Frankrike så det. Lirket inn i bobilen fyllt med mange andre skatter;)

Pakker ordre gjør jeg også. I dag ble det veldig mange pakker. Så vi måtte være effektive.


Og her er skapet vi også klarte å lirke inn i bobilen. Morsomt å se 3 ivrige menn ut og inn med ting og tang og snu og vende på sakene for å få igjen døren. Det var et bord som skapte litt problemer denne gangen. Men det kom med. Vi har som du sikkert skjønner, stort lasterom i bobilen. Veldig kjekt. For resten av bilen var jo fyllt opp med en mann og hans 4 jenter.  Så da skal det ikke inn noe gammle skjøre ting der.  Om det er litt trangt, så er det alikevel mest koslig:) Gleder meg til neste tur.

2 kommentarer:

  1. trenger visst ikke engang gå inn i butikken din for å bi fristet skjønner jeg :)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hei, WOW for et nydelig skap! Spennende å følge hva som skjer i butikken og ellers hos deg. Fin torsdag! klem Siv:-)

    SvarSlett