mandag 14. mai 2012



Hei sveis.

Vi har hatt fotochoot i butikken. Disse annonsene i interiørmagasinene krever sitt. Og denne gangen var det litt av en utfordring. Solen kom og laget lys fra feil vinkel så jeg tor det ble tatt 400 bilder uten at jeg ble fornøyd. Nå er det gått et par uker, og nå ser jeg at det kanskje ikke ble så verst alikevel.

Som du kan se på bildet så er det mye spennede i butkken nå. Har vært så heldig å fått hentet enda mer fra et nedlagt konservatorium i Danmark. Alt er minst 30 år gammelt siden konservator er en meget gammel mann, og har ikke har gjort noe de siste 20-30 årene. Han er på gammlehjem. Og disse vakkre arbeidene hanns er virkelig verdt å ta vare på. Kommer i nettbutikken i dagene som kommer. Desverre så kan jeg ikke sende disse skuffene med sommerfuggler i posten. Det er det alt for skjøre til.

Legg merke til den digre sinkvasen. Jeg har 2 slike. Og de er de eneste i hele verden. Det er nemlig en elev som har laget de som en eksamensoppgave. Nå hadde de havnet hos min brukthandler. Og jeg kunne ikke la de bli der. Må da bli kjempekule med hengende planter.

Og for de som tror det verste om alle døde dyr så er hornene på veggen der fra en helt vanlig Dansk geit. Ingen sommerfuggler er frede arter. De er ca 60 år gammle og fugglene er alle merket.

Her i heimen har det vært 7 års - barnebursdag, Feiret på lørdag. 13 happy kids. Gruer alltid litt for disse bursdagene jeg. Men denne gangen gikk det bare så fint. De løpte rund og lekte og koste seg. Og jeg trengte bare å bidra med maten. For en herlig jeng. 
I dag har jeg vært i hagen og kost meg. Har spadd opp et nytt bedd og kantet med diverse. Mange tunge løft og det var bare så deilig å få gjort noe som syns. Fantastisk. Gleder meg til neste helg eller dag med utevær. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar