fredag 27. april 2012

Flower Power in the Shop


Jeg har en mann som er flink å kjøpe blomster til meg. En dag han var på besøk i butikken og sto og tittet rundt seg, så sier han. Du skulle hatt litt blomster her. Og vips der for han en tur til mester grønn.


Også kommer han tilbake med ikke mindre enn 4 kvaster med ikke så gjennomtenkt, hva passer sammen her, blomster. Så de måtte spres litt rundt i butikken. Og jeg er ingen blomsterbinder så jeg må bare gjøre det enkelt og så godt jeg kan. Ble forresten veldig fornøyd med de langstilka i de gamle Afrikanske melkekrukkene i tre.


Også liljer. Han kjøper alltid liljer. Sammen med disse små "prestekragene" så blir det som i blomsterbeddet i hagen. Plantet mange liljer i høst og venter nå i spenning på resultatet.


I butikken bugner det ikke bare av blomster. Nå er det kommet så mye nye varer at begrepet plassmangel er litt hva vi føler på om dagene. Og ikke nok med det. På lørdag drar jeg til Danmark for å handle litt gammle skatter til butikken. Det blir kombinert familitur med bobil og litt handling. Skal hente noe som står der og venter, også er jo mulighetene store for at det blir litt mer;)
(Butikken er åpent som vanlig på mandag).

3 kommentarer:

  1. Hei - jeg vil være med i kofferten!!!! Så gøy med tur til Danmark. Elsker danske markeder!

    SvarSlett
  2. Så snill mann du har :) Vakre blomster alle sammen, og de i de afrikanske krukkene var jo lekre da. Det ga fint bilde :)
    Danske markeder er jo toppers!

    SvarSlett
  3. Liljer er såå vakre !!!!!!!
    JEg har også litt i det ene bed'et jeg har. Lukter goidt og er helt nydelige.
    Har ikke fått gjort noe med buksene enda, men de kommer.....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett