fredag 10. februar 2012

Vintage til Salgs

Enda en uke er over. Det har vært en travel uke. Vi har pakket opp nye varer og vi har fått lagt ut mange nye vintagevarer. Det er spesielt når jeg legger ut vintage varer jeg skjønner at mange følger med. Det går kanskje 5 min. så er varen solgt. Noen kommer inn i butikken og speider rundt og der full fart bort til akkurat den jeg nettopp la ut. Plukker den opp og bærer den bort til disken. Det er da det er morsomt å ha butikk. To Franske terriner ble bært ut i butikken også 30 min etterpå bært bort til pakkebordet. Herlig:)
Og helt sånn personlig så er det akkurat slike varer som ligger hjertet mitt nærmest. jeg elsker de. Har huset fullt. Men noen ganger skifter jeg ut slik at nye får komme til. Så havner skattene mine for salg. Og trener nye eiere.
Jeg er jo en av de som er superglad for vår nye bloggside for Vintage Interiørbloggere - VI. Er du også en som liker vintage så klikk deg inn og ta en titt der, om du ikke alt har vært der. (du finner logo som er linken i vestre kolonne;)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå er det helg og jeg skal nyte et glass rødvin av Siggur von Graven. Syns en vin fra en Norsk greve bare måtte smakes:)) Er ikke superfan av musikken men kaskje vinen.
God helg alle godinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar