søndag 12. februar 2012

Nye klær


Heisann:) Jeg er litt i helgemodus enda. Har hatt en fantastisk rolig og deilig helg. Jeg er jo veldig hjemmekjær og elsker å tusle rundt her. Denne helgen har jeg hatt fri og burde nok vært med resten av familien i alpintbakken. Men jeg har sørget for at jeg ikke har noe passende å ha på meg, på sånne uskeielser. Og siden den tiden, da vi sto på slalom i levisbukser og dunjakker er over for lengst, så må jeg nok holde meg langt unna. Og det er da, hjemme aleina.
I morra er det jobb igjen. Og jeg gleder meg til å komme ned i butikken og ta en nærmere titt på klærne fra Ester Elenora, som kom på fredag. Spørs om ikke det blir noen nye vårklær på meg nå. Fy søren som jeg lengter etter våren og ikke minst noe nytt å ha på meg. Er så lei av ull og lag på lag med isolasjon mot kulde. De har meldt +grader til uka. Det kan jeg like:)
Ha en superduper uke alle sammen.
Og gratulerer med dagen alle mammaer.
Nå skal jeg ha meg et lite morsdag-kakestykke til. Hihi..

2 kommentarer:

  1. Takk for kjekke ord frå deg :)

    God ny veke til deg også ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Hej rara Ragnhild,hoppas att du har det bra i din butik. Visst är det kul när det kommer fina saker till butiken. speciellt kläder, då får man fylla på sin egen garderob lite också. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett