onsdag 1. februar 2012

Ny Bok på vei.

Å, ja. Jeg vil ha sol, sommer og rullekake. Jeg er en kakemoms de lux og denne rullekak,a av god gammeldags sort, såg jo bare så god ut. Jordbær og krem. Tenk å lage den av noen jorbær fra egen hage f.eks. For en herlig tanke. Og enda bedre å vite at om ikke så altfor lenge så blir dette mulig.
Gladnyheten er at rullekaka er en av oppskriftene som er samlet sammen i Jeanne d'Arcs nye bok. Her er oppskrifter fra magasinene gitt ut de 3 første årene, og selv om jeg har samlet på alle magasinene så er det jo ikke snakk om å lese gjennom en bunke med magasiner for å finne en oppskrift. Det har jeg aldrig gjort og kommer aldrig til å gjøre. Så at alle de fantastiske oppskriftene som finnes i magasinene nå blir samlet i en bok, ja det kan jo ikke bli bedre. Jeg gleder meg til boken kommer. Utgivelse 1. mai. Og da er det jo sol og sommer og alting. Ikke sant;)
I dag, derimot, har det vært iskaldt. Brrrrr. Vi har fått en diger pall med varer ifra Nordal. Ikke bare skulle vi bære inn alle varene, neida vi måtte ommøblere i butikken og flytte rundt på noen av de sore skapene. Phu!! Vi ble langtifra ferdige så nå råder det kaos i butikken, men vi vår jobbe videre i morr,a og ikke minst få på plass varene i nettbutikken. Tallekenhyller, skinntepper, fugler og mye, mye mer.
Tuddelidu:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar