tirsdag 24. januar 2012

Uhu!!

Jeg fikk besøk på pc'en min på søndagskvelden. En sånn stor sort hest med selveste dommedagsmannen på. Jeg var bare på besøk hos en såpeleverandør og aner ikke hva jeg var borti der. Men plutselig så var hele pc'en herpa. Jeg ser det er et slikt virusvaskeprogram som har lagt seg som en film på skjermen og skal ha meg til å innstallere osv. Det ser såklart ut som avg men er ikke det. Og filmen som vises på skjermen, skal få meg til å tro at hele pc'en er ødelagt og må reddes. Filmen er umulig for meg å fjerne:( Nå venter jeg på pc'hjelpe-mannen vår og er uten pc hjemme.

Tenk om jeg heller hadde fått besøk at en supersøt og ultraklok ugle på maskinen. En som bare fikset opp alt som skulle gjøres der, helt på egen hånd. Gjorde maskinen kjappere enn lynet og avviste alt som var lureri. Mye lurere enn avg og alle andre virusprogram tilsammen:)
Men, ingenting så gale at det ikke er godt for noe. Og det som er bra med dette, er jo at jeg måtte finne på noe annet å gjøre, og fikk da sydd litt. Så nå er det fullt på med lavendel-ugle og spurve-puter i butikken.

Tusen takk for alle kommentarene om avistapeten. Så morsomt at dere likte det. Kjempeglad jeg nå. Så dette var gøy. Nå skal dere få se mer av mine "ikke som alle andre" påfunn hjemme;)

Ha en fin kveld folkens.

4 kommentarer:

  1. Hei på deg !! Så flink du er,disse fugleputene var jo bare megasøte.....særlig for oss som elsker f(ugler)........! Har aldri sett noen som ligner,virkelig søte !!! Og du,den avis-veggen hadde jeg mer enn gjerne hatt,jeg også !! Jeg malte jo et skap,for en stund siden( i sotgrå),og inni vurderte jeg sterkt,å bruke denne teknikken.......kansje jeg må revurdere det... :) Nå er det hvitt,men hadde nok blitt mye tøffere med gamle avissider....... !!! Kos deg videre,og takk for titten Ragnhild :) Klem fra et Bodø,badet i nordlys :) Vi har helt nydelige lys-spill på himmelen,nå om nettene.....

    SvarSlett
  2. Det er sååå kjedelig når det skjer noen med pc`n,- min gamle gikk dukken i forrige uke, av et slikt virus det høres ut som du fikk på din. Men jeg hadde uansett ønsket meg en ny, så da gikk turen til Elkjøp dagen etter :)

    Kjempesøte ugler og for en fin og inspirerende blogg du har!

    Fin torsdagskveld
    fra Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. uhuuuu --- kor så søte ugler ...

    sånne kunne eg godt tenke meg ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  4. Fine lavendelputer. Ugler er vakre også så kloke. På seinsommeren hører vi ofte små uglebarn rundt omkring gården vår. Det er helst etter at vi har tatt kvelden og vinduet står på vidt gap ut mot haven...da svarer de hverandre...det er så vakkert...og nesten litt mystisk over måten de roper... SÅ stilig det var med avisene på veggen. Du ga meg en ide som jeg håper mannen kommer til å like. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett