søndag 22. januar 2012

Obs! I did it again.

Ja nå har jeg gjort det igjen. Tapetsert med gamle aviser. Jeg har jo hatt det slik i gangen på hytta, siden 1995. Og syns det er morsomt der.

Også var det en ettermiddag jeg att og tittet inn på kjøkkenet og syns den hvite veggen der var utrolig kjedelig. Ikke til å holde ut;) Også kom ideen om avisene. De hadde jeg liggende så det var bare å sette igang. Ca 1 time seinere var det en overrasket barneflokk her og en mann som bare trakk på skuldrene. Helt greit for meg sier han. Jeg hadde da forventet meg et aldrig så pitte lite wow!



Couldn't care less. Jeg elsker den nye veggen min. Og jentene mine, syns det var dritkult:) Og se bare på denne biloljereklamen. For en fantastisk tegning. Bilen ser jo ut som en stor fabrikk:)) Avisene er ifra mai, 1928. Aftenposten. Og det er ingen tvil om at det var da bilen gjorde sin ankomst. Avisene er fulle av bilreklamer.



Gammelt og nytt porselen og en kokkelue jeg fant på et loppemarked. Den eneste kokken her i huset er for tykk i hue. Men jentungen på 12 er på god vei. Hun lager middag og styrer veldig på kjøkkenet. Så vi får vel si den er hennes.

Nå skal resten av søndagen nytes.

Herlig søndagskveld til dere alle sammen:)

22 kommentarer:

  1. Så stiligt det ser ut! Jag gillar också väggen.

    Ha en fin ny vecka!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  2. Wow! Det var både uventet og stilig! :) Så kjempefint ut. Inspirerende!

    SvarSlett
  3. Helt enig med jentene dine - dritkult!

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!!!
    Brukte du vanlig tapetlim?
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Ble kjempestilig,og ikke minst billig tapet:)Håper du har fine dager og at butikken går så det suser...
    klemklem

    SvarSlett
  6. Wow, kjempestilig ble det. Så moro med bilreklamen:-)
    Dette likte jeg virkelig godt:-)
    Moro og se noe som ikke alle andre har!!

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. rett og slett knakende tøft og gøyalt...så deilig med slike impulsive idèer som helst bør skje med det samme og som gir slike resultat.Løøøøv it:))Wow fra meg ihvertfall>!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  8. Så stilig det ble med aviser på veggen :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Du kan få wow fra meg :-) Utrolig fint ble det.
    For meg ble det litt ekstra morsomt, for jeg har akkurat for to uker siden gjort det samme, men i butikken min :-)
    Klem Line

    SvarSlett
  10. Råstilig! Skjønner godt at du forventet et aldri så lite "wow" fra familien din! Rålekkert ble det :)

    Kan jeg få låne et av disse bildene dine og tipse om veggen din inne på facebooksiden til bloggen min? Linker selvsagt direkte til dette innlegget ditt da i såfall :)

    Veldig tøfft forresten det nye profilbildet til nettbutikken din også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. Veggen ble kjempekul!
    Ha en flott uke.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  12. Den veggen ble råstilig! Et godt tips til enkel fornyelse. Ha en fin uke :-)
    Moro å følge med på bloggen og butikken din :-) -Marianne-

    SvarSlett
  13. wow, kjempekult og stilig:)

    SvarSlett
  14. For en kjempe fin blogg, la meg til som følger tvert:) Digga de Tokyo Milk produktene. Ser ut som om jeg må ta meg en snartur til Asker snart :))

    SvarSlett
  15. PS! For ikke å snakke om den kuule avis veggen. WOW!!!!

    SvarSlett
  16. Kjempestilig!
    Jeg har ett utklipp fra ett blad fra tidlig 90-tallet, der ene veggen i gangen er en sånn avisvegg, men jeg tror ikke den var så gammel som denne.
    <3 din!
    Du er så kreativ! :))

    Klem!

    SvarSlett
  17. Virkelig helt flott!!!!! Jeg har en bunke med gamle husmortidninger fra begynnelsen av forrige århundre, og som jeg ikke har vist helt hva jeg skal gjøre med. Foruten en vegg bak senga:DDDDD Men jeg må kanskje lakkere utenpå avisene? Forresten et aldeles herlig kjøkken du har:DDDDDD Unikt:DDDDD Grethe

    SvarSlett
  18. åj så utrolig genialt og tøft, dette er virkelig til inspirasjon og glede.
    Hadde jeg hatt en vegg skulle jeg jammenimeg kopiert deg her, men da hadde det vel klikket for mannen i huset hi hi. Superfint ble det og utrolig orginalt og spennende =)
    Ønsker deg en god dag,
    klem Heidi

    SvarSlett
  19. Dette var tipset jeg trengte!!!!! :) Nå vet jeg hvor jeg skal bruke de gamle avisenene som vi fant oppe på det gamle eldhuset på gården. :) Nynner og tegner straks ned ideèn jeg fikk. Det ble riktig stilig som tapet.

    SvarSlett
  20. Have you ever thought about publishing an ebook or guest authoring
    on other sites? I have a blog based upon on the same topics
    you discuss and would really like to have you
    share some stories/information. I know my visitors
    would value your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.

    Look at my web site fred starring in marvin marvin

    SvarSlett