lørdag 21. januar 2012

God helg og gamle skatter på vei.

Jeg lover veldig mye nytt innen vintage ting (gammle skatter) de første dagene. Her står fulle lageret mitt og venter på å bli fotografert. Også venter jeg litt på at januarsalget skal avsluttes. For disse tingene skal jo ikke på salg. (vi har salg i hele butikken i Asker nå, så lurt å ta en tur innom;)
De Franske skomakerlestene du ser på bildet ligger under vintage i nettbutikken;) De er bare råfine med mange fine stempler.

Nå skal butikken åpnes. Jeg skal koke meg kaffe og henge opp hyller. Så vil jeg ønske alle i Asker en fin dag i snøen. Tiddeli:O) Dkikkelig snøkav er det ute. Skal ikke si noe om det, for jeg har lovet meg selv å bare være posetiv;)
Og alle sammen en strålende helg.

2 kommentarer:

  1. Kjempe tøffe sko lester...

    skulle veldig gjerne ha vært innom deg hadde det ikke vært for langt..:

    god lørdag og jobbe dag.:

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Så gøy da - blir morsomt å følge med utover... Har du vært i Frankrike igjen? Godt nyttår forresten!

    SvarSlett