søndag 1. januar 2012

GODT NYTT ÅR og tanker rudt.

Nå ringer vi inn et nytt år. Vi har feiret med nydelig mat og et fantastisk rakettshow.

Først må jeg få takke dere alle som har vært med å gjøre året som gikk til et fantastisk år. Da tenker jeg på butikken, nettbutikken og alle dere jeg møter i hverdagen.
Det har vært et spennende forretningsår. Og utfordrende. Alle vet vi at det er tendenser til nedgangstider, samtidig som det dukker opp nye interiørbutikker og nettbutikker nesten hver dag. Og det er klart at dette bidrar til litt ekstra spenning i hverdagen. Men jeg så jo dette komme og har planlagt deretter. Så hos oss er alt bare strålenede. Vi har hatt et like bra år som året før og det er jo helt fantastisk syns nå jeg.
Nå gleder jeg meg til messen i Danmark om bare 2 uker. Mange nye varer er alt bestillt og jeg lover mye lekkert til våren.


Men først skal vi ha litt vinter. Jeg voknet av måkebilen i dag og ute er det nå hvitt og idyllisk. Januar byr ikke bare på snø og kulde (og skiturer for de av dere som liker slike utfordringer;). Neida, dørene åpnes også for januarsalg. Selv om jeg ikke sitter med et overfyllt lager og mengder med varer som ikke ble solgt, så blir det litt salg hos oss også. I morgen fyller vi på i "salg-kategorien". Og det blir først og fremst på smykker og alle møbler.

(bilder fra Nordal)
Ja, tenk at nå skal vi ganske så snart rydde bort julen. Jueltreet som ble så flott i år og alle den andre pynten skal ut. Og jeg som ikke er ferdig med å rydde til jul enda en gang. Sånn er det når en driver butikk. Da er det full rulle før jul og jeg har sløvet meg gjennom de få fridagene det ble i år. Har bare ikke orket noe butikkgreier. Ikke surfet rundt på nettet en gang. Amøben i en sofa, ja hun har vært her. Men det har vært deilig. Deilig å brukt tiden sammen med familie og ikke minst barna. Og gjøre noe sammen når en har lange fridager.

Nå vil jeg bruke tiden på å ønske dere alle alt godt i det nye året. Mengder med lykke, skjønnhet og gode opplevelser. Ja rett og slett: Godt nytt år:)

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Lykke til videre.

    Ønsker deg ett riktig trivelig godt nytt år.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Ønsker deg et godt nytt år! : )

    SvarSlett
  3. godt nyttår:-)gleder meg til å stikke innom den fine bloggen din også i året som kommer:-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år kjære Ragnhild!
    Jeg skal også på Formland. Da sees vi der!!!

    Mange klemmer fra Marianne

    SvarSlett