lørdag 24. desember 2011

GOD JUL

Julaften:)

Det lille juletreet mitt er ferdig pyntet. Og her sitter jeg og nyter synet av det, når jeg spiser frokost. Ute har jeg fulemat og der kommer dompapper, kjøttmeiser, ekkorn og nytt av året; nøtteskriker. For en fantastisk fugl. Så spennende å sitte å følge med på.
Stjernen i vinduet ligger nå under noens juletre. I går kom en kunde og lurte på om jeg ikke hadde flere av de papirstjernene. Mammaen hennes ønsket seg en slik. Da fikk den være med på jobb i dag og kunden kunne hente den ferdig innpakket.



Her har julefreden senket seg. Pinnekjøttet er snart ferdig, Bordet er dekket og vi nyter nydelig sang fra sølvguttene.


Nå vil jeg bare få ønske dere alle en
GOD JUL

2 kommentarer:

  1. hei,
    så vakkert,
    ønsker deg en riktig god jul.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. God første juledag! :)
    Jeg er innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år! :)

    SvarSlett