torsdag 19. januar 2012

Tokyo Milk In The House

Tiden flyr. Det er sikkert og visst. Jeg er aleina i butikken denne uken, pga. sykdom. Ja og da har en hendene fulle, og tiden bare flyr.


Jeg var på messe i Herning/Danmark i helgen. Det var så fantstisk å kjøre nedover Danmark i varmende sol, og nyte synet av grønne marker. Fy søren så jeg gleder meg til våren.




På messen bestillte jeg nye varer fra Tokyo Milk og de kom i går. Snakke meg om kjapp levering. Kom jo nesten hjem før meg. Nå er alle sammen på plass i nettbutikken. Har tatt inn noen av de skjønne kortene deres også.

Og jeg skrøner ikke når jeg sier at både såper, duftlys og håndkrem dufter så godt at en skulle ikke tro det gikk an. Det er som jeg gleder meg til å komme på jobb i morra, bare for å kjenne lukten på duftlysene. Du finner de her: http://www.wallas-verden.no/?PageID=163

Snart helg jenter og da er det kanskje tid for "party like a rock star". Digger kortene til Tokyo Milk. De får en til å smile:) Jeg skal jobbe i helgen så det blir ikke noe party for min del. Men ønsker alle velkommen i buikken. God Helg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar