onsdag 11. januar 2012

Facebooks nye bilde.

Som noen av dere sikkert har lagt merke til så har facebook siden til Wallas Verden fått nytt profilbilde. Jeg er litt trøtt av denne damen med hatten på. Hun er jo veldig skjønn og det er ikke det. Men det handler vel heller om hvilken imitch hun signaliser. Og nå var hun litt past.

Jeg har jo veldig mye gammelt papir i alle slags former. Og dette brevet er et av de jeg syns er litt spennende. Det er mor-Walla som har sendt det til sin onkel i Amerika. Om hun har fått det med seg hjem igjen når hun har vært på besøk der, eller om det har kommet i retur det vet jeg ikke.
Siden vi har nettbutikk og mye av post og pakker i dag blir sendt med fly så syns jeg det var en morsom måte å fortelle at vi driver og sender våre varer rudt om i hele landet, som luftpost.
Snart kommer en lignende headder til bloggen også. Må jo matche;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nydelig vær i dag. Skulle virkelig tatt en skitur. Men jeg skal heller ta en kopp kaffe og nyte utsikten fra stuevinduet.

Ha en skjønn dag du også.

1 kommentar:

  1. Det er en tid for alt,og forandring fryder.Det nye bildet var knalltøft:)
    Toveklem:)

    SvarSlett